+ Szabadalom +

+ Ötletistálló +

Erre igazán büszkék vagyunk! close

+ MY-X DVD +

2021.XII.
Sikeres PhD-védés a My-X team támogatásával!

2021.XI.
A MY-X team-et is képviselve ETDK-szekciógyőzelem a KJE-n! Irány az OTDK!

2020.XI.
A MY-X team-et is képviselve BME ETDK-szekciógyőzelem! Irány az OTDK!

2020.XI.
A MY-X team új tagjai (a BPROF-képzés I. éves Hallgatói) ETDK-I. és II. helyezést, ill. 2 OTDK-továbbjutást értek el!

2020.III-VI.
Angolul oktató avatárok a QuILT-ben!

2020.VI.
Már angolul is gyűlnek az egyre minőségibb publikációk a nemzetközi képzések keretében!

2019.IX.
A Liebig-elv felfedezése a közlekedésben!

2018.IX.
Sikeres részvétel a III. Gazdálkodás és menedzsment tudományos konferencián, avagy versenyképesség és innováció, mint kulcsszavak és a 2DM-játék!

2018.VI.
Díjak az MMO 2018 konferenciáról (a szekció legjobb előadása a 2DM-ről, a szekció legjobb publikációja a Rosling-animációkról)!



A MIAÚ immár 25­+ éve áll a Köz szolgálatára!
MATARKA-nézet

Üzenet az Olvasóhoz:
a MIAÚ virtuális hasábjain található gondolatokat
pl. Ramanudzsan feljegyzéseihez hasonlóan illik értelmezni (akarni):
a gondolatoknak a minősége/potenciálja az értékképző,
s nem az, hol jelennek meg ezek a gondolatok...

Ami másnak pl. a Facebook: MYX-team-hírek

(Utolsó módosítás: 2015.VII.19.14:08 - MIAÚ-RSS)

E-Vezércikk-sorozat (avagy: Torz a sor. Ez vérciK-e?! - szemléletformáló gondolatkísérletek mindenkinek)

2024
2024.II.MTA-konferencia: Korszakváltás küszöbén a statisztika és a jövőkutatás (2023.11.21.)
2024.I.KJE-TDK-2023 (2023.XII.08.)
2023
2023.XII.Az EU-tagországok homogenitásának (közeledés-dinamikájának) mérése hasonlóságelemzésekkel (5. International Anatolian Scientific Research Congress July 21-23, 2023 / Hakkari, Türkiye)
2023.XI.A pixel-alapú kriptográfia lehetőségei (6th International Congress on Scientific Research August 18-20. 2023, Ankara by IKSAD Institute)
2023.X.MI-alapú oktatás-módszertani kísérletek (6th International Congress on Scientific Research August 18-20. 2023, Ankara by IKSAD Institute)
2023.IX.Termésbecslő szimulátor fejlesztése kukorica, zab, szója esetében csak időjárási adatok alapján (6th International Congress on Scientific Research August 18-20. 2023, Ankara by IKSAD Institute)
2023.VIII.Mesterséges intelligencia-alapú sport-gazdaságtani elemzések a Starlight projekt keretében (7th INTERNATIONAL AEGEAN CONFERENCES / April 26-27, 2023, Izmir, Türkiye)
2023.VII.Szövegbányászat hasonlóságelemzéssel (International Congress of Finance and Tax / March 10-11, 2023/ Konya, Türkiye)
2023.VI.Üzleti folyamatok automatizálása numerikus döntéstámogatás keretében (International Congress of Finance and Tax / March 10-11, 2023/ Konya, Türkiye)
2023.V.STARLIGHT: Robotszem tehetséges (török) labdarúgók korai felismerésére (International Congress of Finance and Tax / March 10-11, 2023/ Konya, Türkiye)
2023.IV.JOKER#2, avagy hiányzó adatpozíciók pótlása biológiai rendszerekben (5. INTERNATIONAL FOOD, AGRICULTURE AND VETERINARY SCIENCES CONGRESS / 17-19 February 2023, Turkiye, Kafkas University, Kars)
2023.III.Hidrogén autók piaci folyamatainak értékelése hasonlóságelemzésekkel (V. INTERNATIONAL HALICH CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH - CONGRESS PROGRAM January 15-16, 2023 / Istanbul, Türkiye)
2023.II.Túltanulás felismerése és finomhangolása függvény-szimmetriákra támaszkodva (V. INTERNATIONAL HALICH CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH - CONGRESS PROGRAM January 15-16, 2023 / Istanbul, Türkiye)
2023.I.Nem-kauzális modellezés (3rd Anatolian Scientific Research Congress, Iksad, Turkey)
2022
2022.XII.DISSZERTÁCIÓ: Mesterséges intelligencia módszerek alkalmazása az informatikai rendszerek biztonsági auditjában
2022.XI.ROBOT-POLGÁR 2022: Választási esélyek egységes rendszerű elemzése több országra párhuzamosan +
Nyílt adatbázisok automatizált elemzése OAM megközelítés alkalmazásával
2022.X.Inkonzisztens és konzisztencia-orientált előrejelzések
2022.IX.Elégedettségi kérdőívek újszerű értelmezési lehetőségei hasonlóságelemzéssel
2022.VIII.2D/3D tananyagok értékelését végző alanyok EEG/szemkamerás/érzelem-detektálási/egér-és/vagy-billentyűzet-használati, energia-felhasználási adatainak elemzése
2022.VII.DataRacing 2022 - a MY-X team tapasztalatai
2022.VI.Szakszervezetek és a mesterséges intelligencia kapcsolata
2022.V.Gender-kérdésekről hasonlóságelemzési alapon
2022.IV.Információs többletérték esetleges meglétének igazolása ERP-k esetén
2022.III.Csapágy-kopás becslése konzisztencia-alapú modellezéssel
2022.II.Pályázati dokumentációk automatizált és objektív kiértékelése szakértők bevonása nélkül
2022.I.Választás 2022 Magyarország – avagy Robotpolgár 2022
2021
2021.XII.TÉZISFÜZET: Mesterséges intelligencia módszerek alkalmazása az informatikai rendszerek biztonsági auditjában (tézisek)
2021.XI.Égések zaj alapú elemzése mesterséges intelligenciával
2021.X.Korrelációk becslése kétváltozós regressziós/lépcsős függvényekre egyváltozós regressziós/lépcsős függvények alapján
2021.IX.Publikációk anonim, párhuzamos bírálatainak anomáliái - vádirat?!
2021.VIII.Félvezetők gyártási hibájának automatizált felismerése tömeges szenzor-adatok alapján
2021.VII.Anti-diszkriminatív modellezés közelítése solver-alapú neurális hálókkal
2021.VI.Az attribútumok valódi értékének speciális összefüggései parallel termelési függvények generálásakor, (avagy regresszió helyett lépcsős függvények parciális korrelációi)
2021.V.Felsőoktatási intézmények teljesítmény-ellenőrzési rendszervariánsai
2021.IV.Roo-Boo-MOOC, avagy a robotizált MOOC-fejlesztés lehetőségei és korlátai II.
2021.III.Roo-Boo-MOOC, avagy a robotizált MOOC-fejlesztés lehetőségei és korlátai I.
2021.II.Robotesztéta I./II.
2021.I.Aranykor-értelmezések üzemi adatok alapján
2020
2020.XII.Context free hermeneutikai gyakorlatok – avagy hasonlóságelemzésláncok részeredményeinek egységes rendszerű értelmezése transzponált OAM-ok alapján
2020.XI.Térfogati égés optikai vizsgálata és mesterséges intelligencia alapú elemzése
2020.X.A távoktatás, mint kritikus oktatási üzem – IT-aspektusai, avagy felkészülés a duális képzésre
2020.IX.HTML+JAVASCRIPT „kódkölcsönző” programozási gyorstalpaló kezdőknek/laikusoknak
2020.VIII.A circaseptan ritmus a COVID-19 megbetegedések és halálesetek kapcsán az adatvagyon-gazdálkodás minőségbiztosítása keretében
2020.VII.Hipotézis-tervezés PhD-disszertációkhoz - Konzisztens gépi tanuló modellezés beltéri felhasználói lokalizáció meghatározásának pontosítására
2020.VI.QuILT 2.0 – A tudományos ismeretterjesztés szintjének meghaladási kényszere egyetemi vizsgák keretében, avagy a dekadencia fogalmának megalkotása MI-alapon
2020.V.QuILT 2.0 – Réteg-integráció, avagy FK-alapú 2DM-tesztek
2020.IV.A felsőoktatás szuverenitás-orientált/PLA-alapú jövőképe - avagy hogyan mérjük a jövő-képességet?!
2020.III.Információs rendszerek tervezésére való felkészülés IT-laikusok számára
2020.II.Pillangó-effektusok fellépése idősorok hasonlóságelemzésre alapozó értelmezésekor
2020.I.7TM receptor exogén ligandjainak mesterséges intelligencián alapuló rangsorolása
2019
2019.XII.IDK vs. TDK Magyarországon
2019.XI.Típusproblémák Excel-alapú vállalati adatvagyonok kezelésekor
2019.X.SUDOKU-algoritmusok összevetése, avagy SOLVER vs. egyedi kód
2019.IX.Közlekedés- és környezetszimulátor működési helyességének tesztelése
2019.VIII.Épített környezet változásdetektáló módszereinek elemzése LiDAR adatok alapján
2019.VII.Logikai ágensek szimulációja
2019.VI.Akkreditációs szempontok egy új szak tervezésekor, avagy az IT-orientált kutatás oktatásra gyakorolt hatása
2019.V.Konszenzusos döntés automatikus levezetése szubjektív rangsorok és a végső rangsor korrelációinak szórását minimalizálva
2019.IV.Szavak absztrakciós kockázatának becslése Barkochba-játékok alapján
2019.III.Barkochba avagy 20Q (A Húsz Kérdés Játék) – Egy játék a szómágia negatív hatásai ellen
2019.II.Felelősség - avagy a híd a robotautók és a büntető jog között
2019.I.Útminőség-index és futóműállapot-index generálása egymás függvényében
2018
2018.XII.Attitűd-kockázatfeltáró robot
2018.XI.Valós és szimulált adatvagyonok egyenszilárdságának vizsgálata
2018.X.Önvezető autók, mint a közlekedési rendszer minőségbiztosításának letéteményesei
2018.IX.Univerzális mesterséges intelligencia-motor anti-diszkriminatív modellképzési alapon
2018.VIII.Lámpa-terhelésindex számítása lámpaprogram-sorrendek becslése érdekében
2018.VII.Konzisztencia-orientált modell-hibridizáció látszólag triviális műszaki jelenségek kezelésére
2018.VI.A kiemelt figyelmet elváró jelenségek feltárásának modellezése
2018.V.Projektkönyvtár, tudástár – avagy a best-of meghaladásának kísérlete
2018.IV.Kompetencia-alapú tartalom-ajánlási modell
2018.III.Tartalomajánlás felhasználói profilok alapján – automatizáltan
2018.II.OLAP-kihívások és hermeneutikai lehetőségek a személyes adatok anonim kezelésében
2018.I.Tanulók tevékenységének nyomon követése e-learning keretrendszerben
2017
2017.XII.Dashboards és OLAP szolgáltatások az életen át tartó tanulási folyamatokban
2017.XI.Pár-összehasonlítások Likert-skálás és/vagy idősoros adatok alapján - az ember-központú tudományról a mesterséges intelligenciák és az értékkutatás szemszögéből
2017.X.Helyzet-szimulációs tananyagfejlesztés elmélete és gyakorlata
2017.IX.Az Ipar 4.0. – avagy a tudásmenedzsment legújabb kihívásai az oktatásban (esettanulmány az oktatásról a 'Jó' fogalmának tudományos értelmezése kapcsán)
2017.VIII.Robotszem II.
2017.VII.Sport-pszichológiai tesztek adatvagyona és értelmezési potenciálja
2017.VI.Projektmenedzsment szoftver-fejlesztés kockázatelemzési fókusszal?!
2017.V.Rosling-vizualizációk multikulturális jelenségek esetén
2017.IV.Vízgazdálkodási adatok szemléletformáló adat-vizualizációja az optimumtól való eltérés alapján
2017.III.Az IKT jövője az iskolákban
2017.II.Hasonlóságelemzés a szummatív értékelésben
2017.I.Wikipedia - avagy a szerkesztés operatív tapasztalatai
2016
2016.XII.A fogalom-alkotás emberi képessége az automatizált tudásmenedzsment alapja
2016.XI.Start-up vállalkozások kommunikációjának sikertényezői és kockázatos elemei a vállalkozások alapításának és indulásának fázisában
2016.X.Tanácsadási tapasztalatok felsőoktatási és magán know-how startup-okban való hasznosítási lehetőségei kapcsán
2016.IX.MIAÚ, a nagykorúvá vált médium, avagy távol a kánontól, s mégis az élbolyban?!
2016.VIII.Intuitív és rendszerszintű erőtér-felismerés mibenléte a mobilitás racionális mozgatórugóinak feltárására – avagy a szocio-fizika fogalmának megalapozása
2016.VII.Események időbeliségének mintázatai, avagy hol húzódnak a határok a hit, az asztrológia és a tudomány fogalmai kapcsán?
2016.VI.Milyen kulturális tényezők lehetnek hatással az USA tagállamainak mozgástudatosságára? - 2. rész
2016.V.Milyen kulturális tényezők lehetnek hatással az USA tagállamainak mozgástudatosságára? - 1. rész
2016.IV.Országok korfájának és a Facebook iránti érdeklődés-buborékok méretének kapcsolata Google Trends adatok alapján
2016.III.Rejtett összefüggések feltárása a CEEIRT adatbázisból, avagy a nemzetközi vállalati tudásmenedzsment adaptív természete
2016.II.Az MTMT adatbázis, mint big-data értelmezési kísérletei
2016.I.Robot-Szem, avagy az ideális klaszterszám felismerése hasonlóságelemzések keretében
2015
2015.XII.Vitairat a tudománymetria potenciális anomáliái kapcsán
2015.XI.M-AI-SIC tool, avagy zeneoktatás mesterséges intelligencia-alapú szimulátorokkal
2015.X.A fenntarthatóság fogalmának operacionalizálhatósága matematikai kérdés
2015.IX.Robotizált kockázatmenedzsment a közlekedésbiztonsági tervezésben
2015.VIII.Integrált rendszerek a tanítás-tanulás szolgálatában A li-T-le Team tudásmenedzsment-fejlesztése
2015.VII.Gondolatok az intuíció-generálásról és az ideál fogalmáról, avagy a robotszemélyiség alapjai
2015.VI.Benchmark-definíciók előrejelző modellek fejlesztői számára, avagy adalékok a Sokal-affér értelmezéséhez
2015.V.A multikulturalitás matematikája - előadássorozat
2015.IV.Ellentmondások gyanúi az OTDK elvei és gyakorlata között (diagnózis és terápiás javaslatok)
2015.III.Eretnektár, avagy e-learning oktatási reformkoncepció mashup-alapokon
2015.II.MIAU-RSS
2015.I.Oktatásdidaktikai paradigmaváltás lehetőségei és szükségszerűsége, avagy pályamű az MTA szakmódszertani pályázatára
2014
2014.XII.My-X - az ötletistálló
2014.XI.Fogalom-alkotó mesterséges intelligenciák az ukrán történelem példáján (német nyelven)
(Originaltitel: Begriff-bildende KI-Verfahren am Beispiel der ukrainischen Geschichte)
2014.X.Data-driven policy making, avagy adatbányászat a KFI területén
2014.IX.Vigyázat: 'emberkísérletek'! - avagy az intuíciós potenciál újszerű értelmezési lehetőségei
2014.VIII.A naiv Idő, mint konzisztencia-alakzat, avagy heterózis-hatás a didaktikában?!
2014.VII.Sabbath-ságon, avagy angol és német innovatív regionális környezet szubjektív felmérése
2014.VI.A múlt áramlása, avagy a JOKER-től a hasonlóságelemzésen át úton Kazonhinia felé
Emlékezés a 2014. májusában elhunyt Dobó Andor matematikusra, a JOKER döntéstámogató szoftver alkotójára
2014.V.A hasonlóságelemzés alapjai
2014.IV.Online elemző szolgáltatások kialakításának és működésének tapasztalatai
2014.III.Occam hermeneutikája
2014.II.Janus-arcú kérdőívek
2014.I.Occam borotvája - finomhangolva
2013
2013.XII.Karácsonyi beszélgetés Prof. Dr. Dr.h.c. Zilahy Miklóssal
2013.XI.Az ETDK értékelési rendszerének átvilágítása
2013.X.Robotlektor
2013.IX.Hasonlóságelemzések az egészségügyben
2013.VIII.Mesterséges intelligenciák a plágiumkeresésben
2013.VII.Rendhagyó vezércikk: egy kerekasztalbeszélgetés az IKT és a társadalom kölcsönhatásáról
2013.VI.innoSWOTion
2013.V.A védjegyek, a származásigazolás és a minőségtanúsítás országonkénti fontossága/hatása Európában
2013.IV.A lovasturizmus fejlesztésének stratégiai kérdései a DIPO területén
2013.III.A mezőgazdaság társadalmi szerepe a magyar vidék fejlesztésében
2013.II.A dimenzióanalízisről hasonlóságelemzési szemmel
2013.I.Faktoranalízis - hasonlóságelemzési alapon, avagy hatástanulmány-gyártás felsőfokon
2012
2012.XII.Az üzleti tervezés módszertanának megújítása
2012.XI.A relativitás abszolutizmusa, avagy a szavak káosza...
2012.X.Robottanár II
2012.IX.Robottanár
2012.VIII.Robotpolgár III.
2012.VII.Robotszakértő: a Bologna-folyamat értékelése
2012.VI.Robotpolgár II.
2012.V.Robotpolgár I.
2012.IV.Ország-benchmarking - más szemmel
2012.III.Piaci árérzet, avagy az előrejelzési módszertan megújítása
2012.II.Módszertani összehasonlító elemzés a gyanúgenerálás témakörében
2012.I.TDM_IR
2011
2011.XII.COCO-ZOOM
2011.XI.Tudás - szinte(k)
2011.X.Hazudj, ha tudsz, avagy a gyanúgenerálás robotizálása
2011.IX.Fu-TOUR-e
2011.VIII.Közös felelősségünk?!
2011.VII.A Jászság bolyongása a statisztikák birodalmában (avagy miként lehet és miért kell az átlagszemlélettől elmozdulni a relatív igazságok irányába)
2011.VI.Hazai és nemzetközi vállalkozások innovációs potenciáljának számítása hasonlóságelemzéssel
2011.V.Szemléletformáló oktatás tapasztalatai, avagy felkészülés a minőségbiztosítási elvek terjesztésére
2011.IV.Data-driven decision/policy making, avagy a vezetői információs rendszerek új generációja a kibernetikus szervezeti kultúráért
2011.III.Nem minden arany, ami fénylik, avagy az ideális objektumok bináris paramétereinek nyomában...
2011.II.WizWhy vs. MY-X/COCO
2011.I.Pillantás a jövőbe II.: magolás helyett...
2010
2010.XII.Pillantás a jövőbe: egy CSR-mozgalom zászlóbontása
2010.XI.Az ideális oktatás: piaci és kísérleti szempontok szintézise
2010.X.Diszkrét és folytonos lépcsők az exploratív modellezés számára
2010.IX.Egyetemi innovációk lehetőségei és buktatói
2010.VIII.Környezettudatosság új aspektusai
2010.VII.Parlamenti választások után, önkormányzati választások előtt...
2010.VI.Irány a TEDx!?
2010.V.Hasonlóságelemzéssel a quasi élelmiszerek terjedése ellen
2010.IV.Szövegbányászati és hasonlóságelemzési modulok összekapcsolása
2010.III.COCO-RISK: kockázatkezelés hasonlóságelemzések kapcsán
2010.II.Egyetemi hallgatók e-portfóliójának jogi és informatikai problémái
2010.I.A Videó-Híd projekt - avagy egy speciális keretrendszer a vidékfejlesztés stratégiai tervezésének kontrolling szemléletű támogatására
2009
2009.XII.Co-opy Right vs. Kópé Right, avagy gondolatok a jogszolgáltatás és az innováció-orientált oktatás-kutatás kapcsolatáról
2009.XI.Meta-elmélet? Hasonlóságelemzés a vidékfejlesztésben, avagy kísérlet a buddhizmus és a kommunizmus közös keretrendszerben történő értelmezésére
2009.X.Gondolatok a vélhetően legemberibb tanulási módról...
2009.IX.Rekviem vagy örömóda?
2009.VIII.Bioetika és hasonlóságelemzés
2009.VII.Minden jelző/ige egy modell!?
2009.VI.Gondolatkísérlet II.
2009.V.Gondolatkísérlet I.

Témajavaslatait érdeklődéssel várjuk email-címünkre!

((Vissza))
miau.my-x.hu
myxfree.tool
rss.services