32/1998. (II. 25.) Korm. rendelet
a területi kiegyenlítést szolgáló fejlesztési célú támogatások felhasználásának részletes szabályairól
A Kormány a területfejlesztésről és területrendezésről szóló 1996. évi XXI. törvény 7. §-ának e) pontjában kapott felhatalmazás alapján a következőket rendeli el:
Általános rendelkezések
1. § (1) A Magyar Köztársaság 1998. évi költségvetéséről szóló 1997. évi CXLVI. törvény (a továbbiakban: Tv.) 17. §-a (1) bekezdésének f) pontjában a termelő infrastrukturális feltételekben meglévő területi fejlettségi különbségek mérséklésére, a területfejlesztési szempontból kedvezményezett térségek helyi önkormányzatai részére biztosított támogatás felhasználására a fejezeti kezelésű előirányzatok és az elkülönített állami pénzalapok e
gymáshoz kapcsolódó célú, rendeltetésű előirányzatainak összehangolt felhasználásának szabályairól szóló 263/1997. (XII. 21.) Korm. rendelet (a továbbiakban: R.) előírásait kell alkalmazni az e rendeletben foglalt kiegészítésekkel és eltérésekkel.(2) A Tv.
1. számú mellékletének XI. Belügyminisztérium fejezet, 23. címszám, 7. alcímszám alatti költségvetési kiadási előirányzat megyei területfejlesztési tanácsok (a továbbiakban: tanács) közötti felosztásáról külön jogszabály rendelkezik.2. § A tanács a területi kiegyenlítést szolgáló fejlesztési célú támogatási keretek terhére a helyi önkormányzatoknak az alábbi célok megvalósításához pályázati úton támogatást adhat:
a) a településeken vagy azok egyes területein a termelő infrastruktúra kiépítéséhez;
b) a bel
- és külterületen meglévő termelő infrastrukturális hálózatok felújításához, fejlesztéséhez, beleértve a mezőgazdasági tevékenységhez szükséges bekötő- és összekötő utak kiépítését, felújítását;c) a felszíni vízelvezető rendszerek kiépítéséhez, felújításá
hoz és a holtágak rekonstrukciójához;d) az ipari területek előkészítéséhez;
e) az infrastrukturális fejlesztési és környezetvédelmi célú közhasznú munkák dologi és fejlesztési költségeinek támogatásához;
f) a turizmushoz, a természetvédelemhez és a szociális célú, illetve a szociális foglalkoztatáshoz kapcsolódó fejlesztésekhez;
g) a céltámogatással megvalósuló beruházások - beleértve az egészségügyi gép-műszer beszerzést, életveszélyes iskolák felújítását - saját forrás kiegészítéséhez.
A támogatás általános feltételei
3. § Pályázat a külön jogszabályban meghatározott területfejlesztési szempontból kedvezményezett térségekben és a társadalmi-gazdasági és infrastrukturális szempontból elmaradott, illetve az országos átlagot jelentősen meghaladó munkanélküliséggel sújtott települések jegyzékéről szóló, a 215/1997. (XII. 1.) Korm. rendelettel módosított 219/1996. (XII. 24.) Korm. rendeletben meghatározott településeken a helyi önkormányzatok által megvalósított fejlesztések támogatására nyújtható be.
4. § (1)
A támogatás vissza nem térítendő tőkejuttatásként nyújtható.(2) Egy adott beruházáshoz csak egyszer adható támogatás. A támogatási igény benyújtása előtt megkezdett beruházáshoz támogatás nem adható, kivéve az 1998. január 1-je előtt jóváhagyott címzett és céltámogatással megvalósuló beruházásokat, ahol a benyújtáskor még hátralévő beruházási összeghez igényelhető a támogatás. A beruházás megkezdése időpontjának
a) építéssel járó beruházás esetén az építési naplóba történő első bejegyzés napját,
b) építéss
el nem járó beruházás (pl. önálló gépvásárlás) esetén a közbeszerzési eljárást követő szerződéskötés időpontja, ennek hiányában az első beszerzett gép szállítását igazoló okmányon feltüntetett napot, egészségügyi gép-műszer beszerzésnél a megrendelés elküldésének napját,c) a fejlesztési célú pénzeszközök átadása esetén az első pénzátadás napját
kell tekinteni.
5. § (1) A területi kiegyenlítést szolgáló fejlesztési célú támogatások nem haladhatják meg
a) a más állami támogatásban nem részesülő beruházásoknál az elismerhető költségek 70%-át,
b) más állami támogatásban is részesülő beruházásoknál az elismerhető költségek 40%-át.
(2) Több település összefogásával megvalósuló beruházásoknál, illetve kedvezményezett térségben létrehozott vállalkozási övezetekben
a támogatás az (1) bekezdésben meghatározott támogatás mértékénél 10%-kal magasabb lehet akkor, ha a társult településekre eső összes beruházási hányad meghaladja a beruházás teljes összegének 10%-át.(3) A támogatások elbírálásánál előnyt élvez a térségi programokba illeszkedő fejlesztési célú pályázat.
6. § (1) A beruházásnak a megkezdéstől számított 3 éven belül meg kell valósulnia - kivéve a céltámogatással megvalósuló beruházásokat -, és a beruházással megvalósított infrastrukturális szolgáltatásról az
önkormányzatnak 10 éven keresztül gondoskodnia kell.(2) A pályázónak a fejlesztéshez legalább 20% saját forrással kell rendelkeznie, kivéve, ha a 7. § (1) bekezdés a) pontjában meghatározott megyében működő önkormányzat valósítja meg a beruházást.
7. § (
1) Az állami forrásokból a fejlesztésekhez, beruházásokhoz együttesen nyújtható támogatások elérhető felső határa - ha törvény vagy kormányrendelet másképp nem rendelkezik - a megyénként egy főre jutó bruttó hazai termék (a továbbiakban: GDP) figyelembevételével a következők szerint alakulhat:a) azokban a megyékben, amelyeknél az egy főre jutó GDP nem éri el az országos átlag 75%-át, az együttesen elérhető támogatások felső határa az önkormányzatok által megvalósított fejlesztéseknél, beruházásoknál a fejl
esztési költségek 100%-a;b) azokban a megyékben, amelyeknél az egy főre jutó GDP az országos átlag 75-100%-a között van, az önkormányzatok által megvalósított fejlesztéseknél, beruházásoknál a fejlesztési költségek 80%-a;
c) azokban a megyékben, amelyekné
l az egy főre jutó GDP az országos átlag 100-125%-a között van, az önkormányzatok által megvalósított fejlesztéseknél, beruházásoknál a fejlesztési költségek 70%-a;d) azokban a megyékben, ahol az egy főre jutó GDP meghaladja az országos átlag 125%-át, az
önkormányzatok által megvalósított fejlesztéseknél, beruházásoknál a fejlesztési költségek 60%-a.(2) Az (1) bekezdésben meghatározott együttes felső határt meghaladó támogatásokat a támogatások arányában vissza kell fizetni.
8. § A támogatás szempontjából
elismerhető költségek:a) a számvitelről szóló, többször módosított 1991. évi XVIII. törvény 35. §-ában foglaltak szerint a tárgyi eszközök, immateriális javak beszerzési ára, előállítási költségei, a meglévő eszközök bővítésének, rendeltetése megváltoztatásának, átalakításának, továbbá az üzembe helyezéshez szükséges első beszerzésű készletek költségei a tárgyi eszközök költségeinek 20%-át meg nem haladó mértékéig;
b) a támogatás csak abban az esetben igényelhető az ÁFA-t is tartalmazó összköltségének a s
aját résszel csökkentett összege után, ha a kedvezményezettnek - külön jogszabály szerint - a támogatásból finanszírozott beszerzése kapcsán ÁFA levonási joga nincs;c) fejlesztési célú pénzeszközök átadása a szolgáltató (vezetékes gáz, áram, hírközlés) tá
rsaságok, illetve víziközmű-társulatok és jogutódjaik, az önkormányzatok által alapított és azok többségi tulajdonában lévő beruházó és szolgáltató gazdasági társaságok részére az önkormányzatokkal kötött szerződések szerint;d) a 2. § e) pontjában előirán
yzott infrastrukturális fejlesztési és környezetvédelmi célú közhasznú munkák dologi kiadása.9. § A támogatás a saját és más forrásokkal arányosan a támogatási szerződésben rögzített éves ütemezés szerint vehető igénybe. A támogatás aránya évenként eltérő
lehet.10. § A területi kiegyenlítést szolgáló fejlesztési célú éves támogatási előirányzat éven túli kötelezettségvállalása nem haladhatja meg az adott évi előirányzat 40%-át és ezen belül a következő évre vonatkozó kötelezettségvállalás az előirányzat 3
0%-át.A pályázati rendszer
11. § (1) A tanács a támogatásra vonatkozó pályázati felhívását 1998. február 28-ig a helyi tömegtájékoztatás útján közzéteszi. A pályázatok benyújtása folyamatos. Az adott évi támogatásra augusztus 31-ig lehet pályázni.
(2) Tám
ogatási forráshiány esetén a pályázatok befogadása felfüggeszthető.(3) A tanács a pályázati felhívásban határozza meg azt a szervezetet, ahová a pályázatokat be kell nyújtani.
(4) A pályázat benyújtása időpontjának a pályázati felhívásnak hiánytalanul megfelelő pályázat beérkezése időpontját kell tekinteni. A pályázati felhívásnak nem megfelelő, hiányos pályázat esetén a beérkezés időpontjának a hiánypótlás teljesítését kell tekinteni.
(5) A pályázathoz az R. 7. § (4) bekezdés d) pontjában előírt melléklet helyett az e rendelet 1. számú mellékletében meghatározott, értelemszerűen kitöltött nyomtatványt kell csatolni.
(6) Vezetékes gázellátás létesítésének támogatására benyújtott pályázatokhoz, az R. 8. §-ában meghatározottak mellett mellékelni kell a Magyar
Energia Hivatal nyilatkozatát a gázellátó rendszer megvalósításának feltételeiről.(7) Több település összefogásával megvalósuló beruházásnál a helyi önkormányzatok megállapodást kötnek a közös beruházás megvalósulásáról, megjelölve a beruházással összefü
ggő feladatok ellátására felhatalmazott (gesztor) önkormányzatot. A pályázatot a gesztor önkormányzat nyújtja be.12. § (1) A támogatásra benyújtott pályázatról első alkalommal 1998. május 31-ig, és folyamatosan a befogadást követő 60 napon belül a tanács
dönt.(2) A pályázatok elbírálásakor az R. 9. és 10. §-ában előírtak szerint kell eljárni azzal, hogy
a) az R. 9. § (7) bekezdésében és az R. 10. § (3) bekezdésében előírt tájékoztatási kötelezettséget az e rendelet 1. számú mellékletében megjelölt adatlap
megküldésével kell teljesíteni;b) az igényeltnél kisebb összegű támogatás is megítélhető;
c) a támogatási döntéseket a megyei önkormányzat hivatalos lapjában kell nyilvánosságra hozni.
13. § A támogatási szerződéseket az R. 11. §-ának rendelkezései szeri
nt a megyei területfejlesztési tanács nevében a tanács elnöke köti meg.14. § (1) A pályázatok nyilvántartását, a döntéseknek a tanács üléseire történő előkészítését, a támogatási szerződések előkészítését, a szerződésekben foglaltak végrehajtásának az ellenőrzését a tanács vagy az általa megbízott szervezet végzi.
(2) A Magyar Államkincstár nyilvántartja az egyes területfejlesztési tanácsoknak - kormányrendeletek alapján 1996. évtől kezdődően - biztosított támogatási keret, illetve keretmaradvány összegét, és figyelemmel kíséri az előirányzatok ennek megfelelő felhasználását, melyet - a féléves beszámolóhoz és az éves zárszámadáshoz kapcsolódóan - egyeztet a Belügyminisztériummal.
(3) A támogatási előirányzatok nyilvántartása, a támogatási összeg folyósítás
a és elszámolása az alábbi rendben történik:a) a tanács tájékoztatja a támogatás odaítéléséről szóló döntésről - a döntéstől számított 10 munkanapon belül - az 1. számú mellékletben szereplő adatlap kitöltésével a TÁKISZ-on keresztül a Belügyminisztériumo
t, közvetlenül a Környezetvédelmi és Területfejlesztési Minisztériumot és a Magyar Államkincstár megyei fiókját;b) a TÁKISZ a Belügyminisztérium központi számítógépes nyilvántartásába az önkormányzati törzsadatokból a településtípus és KSH kód lehívása ut
án rögzíti a döntés adatait, és a döntésről szóló dokumentumot továbbítja a Belügyminisztériumba;c) a tanácsok a támogatásról szóló döntés alapján megkötött támogatási szerződés 1 példányát haladéktalanul eljuttatják a Magyar Államkincstárhoz, és ezzel egyidejűleg (legkésőbb 3 munkanapon belül) a végleges döntésről kiállított - 1. számú melléklet szerinti - módosított adatlapot a TÁKISZ-on keresztül megküldik a Belügyminisztériumnak;
d) a Magyar Államkincstár a tanács végleges döntésének megfelelő támogatási szerződés szerint az önkormányzatokkal finanszírozási szerződést köt. A finanszírozási szerződésnek tartalmaznia kell a döntés azonosító számát. A Magyar Államkincstár a finanszírozási szerződést az 1. számú melléklet szerinti adattartalommal megküldi
a Belügyminisztériumnak;e) a Belügyminisztérium a finanszírozási szerződési adatokat azonosítja a döntésben szereplő adatokkal. Az adatok eltérése esetén a TÁKISZ-on keresztül - legfeljebb 3 munkanapon belül - értesíti a tanácsot, és kéri az adatok összehangolását. A Belügyminisztérium akkor engedélyez támogatási előirányzatot az önkormányzatnak, ha a tanács döntésének adatai megegyeznek a finanszírozási szerződés adataival;
f) a Magyar Államkincstár megyei fiókja a finanszírozási szerződés szerint ellenőrz
i a pályázó által hozzá benyújtott számlát, valamint a pénzeszközök átadására létrejött megállapodás alapján igényelt támogatási összeget;g) az utalványozás feltétele a tanács döntése alapján hozott támogatási előirányzat engedélyezése. Az utalványozás re
ndje azonos a helyi önkormányzati címzett támogatásokéval;h) a Magyar Államkincstár a Belügyminisztérium utalványozását követően átutalást teljesít az önkormányzat számlavezető bankjának;
i) a támogatás igénybevétele teljesítésenként saját forrás és támogatás arányosan történik;
j) a Magyar Államkincstár havonta - a tárgyhót követő 15-éig - tájékoztatja a Belügyminisztériumot és a tanácsokat az előirányzatoknak és azok maradványának felhasználásáról, a támogatásban részesülő önkormányzatok támogatásának összegéről éves ütemként összesítve, azon belül felhalmozási feladatonként feltüntetve az év eleji nyitóállományt, a tárgyhóig kumulált, a tárgyhavi kifizetést, valamint az utóbbi kettő összegét a következő bontásban: visszafizetések, visszafizetéssel megnö
velt keret, a Kincstár által folyósított összeg, az önkormányzat számára kiutalt nettó összeg, lemondás az önkormányzat rendelkezésére áll.(4) A tanács az éves támogatási keret felhasználásáról a költségvetés beszámolási és zárszámadási követelményeinek me
gfelelően - Belügyminisztérium által előírt tartalommal és határidőben - elkészített jelentést megküldi a TÁKISZ-on keresztül a Belügyminisztériumnak és közvetlenül a Környezetvédelmi és Területfejlesztési Minisztériumnak.(5) A támogatást igénybe vevő önkormányzat a költségvetési beszámolóval egyidejűleg, illetve a támogatási szerződés szerint tervezett befejezési határidőt követő 90 napon belül - a 2. számú melléklet szerint - elszámol az előirányzat felhasználásáról a tanácsnak. Az elszámolással egyidejűleg a fel nem használt előirányzatról le kell mondani a 3. számú melléklet szerint. A tanács az ellenőrzött adatlapok (2. és 3. számú melléklet) megküldésével az elszámolás átvételétől számított 15 napon belül a TÁKISZ-on keresztül tájékoztatja a Belügymi
nisztériumot.(6) Ha az önkormányzat a központi támogatásban részesülő beruházás megvalósításától eláll, illetve a támogatást a beruházáshoz csak részben használta fel, vagy a beruházás tervezett befejezését követő 3. hónap végéig a központi támogatást nem használta fel, akkor a fel nem használt előirányzatról haladéktalanul (3. számú mellékletben szereplő adatlap kitöltésével) le kell mondania. A lemondásról egyidejűleg értesíteni kell a tanácsot, a Belügyminisztériumot a TÁKISZ-on keresztül és a Magyar Ál
lamkincstár megyei fiókját az alábbiak szerint:a) a fel nem használt előirányzatról való lemondás esetén a lemondásról szóló képviselő-testületi határozat, közös beruházásnál képviselő-testületi határozatok megküldésével, a képviselő-testületi döntést követő 8 munkanapon belül,
b) a korábban már felhasznált támogatásról való lemondás esetén a fenti határozat(ok)on kívül az igénybe vett támogatási összeg visszafizetését igazoló dokumentum megküldésével, a döntést, illetve visszafizetést követő 8 munkanapon b
elül,c) a lemondásban foglaltaknak megfelelően a támogatási és finanszírozási szerződést módosítani kell.
(7) A területi kiegyenlítést szolgáló fejlesztési célú támogatásnak - az adott megye részére - külön kormányrendeletben biztosított tárgyévi keretéből, illetve az előző év előirányzat-maradványából a (5) vagy (6) bekezdés szerinti lemondásból eredő összegek a támogatási és finanszírozási szerződés módosítását követően a tanácsok számára ismételten felhasználhatók a tárgyévben ki nem elégített, de a fe
ltételeknek megfelelő önkormányzati pályázatokra.(8) Ha a támogatást elnyert pályázó a támogatást nem a szerződésben megjelölt feladatra használja fel, a Tv. 19. § (4)-(5) bekezdésében, illetve az adott évi költségvetésről szóló törvényben meghatározott kamatokkal növelt összeget a Belügyminisztérium 10032000-01720299-00000000 számú "Területi kiegyenlítést szolgáló" elnevezésű fejezeti számlájára - 5 munkanapon belül - vissza kell fizetni.
15. § (1) A támogatott beruházással létrehozott vagyon a beruházás ü
zembe helyezésétől a támogatási szerződésben rögzített kötelezettségvállalás időpontjáig csak a támogatási döntést hozó előzetes jóváhagyásával, illetve a szolgáltatási és az egyéb kötelezettségek más által történő átvállalásával idegeníthető el.(2) A vis
sza nem térítendő támogatásban részesült beruházás elidegenítése esetén a bevételből a támogatás arányának megfelelő, de legalább a támogatással azonos összeget a 14. § (8) bekezdésben megjelölt számú és elnevezésű Belügyminisztérium fejezeti számlájára - 5 munkanapon belül - vissza kell fizetni.Záró rendelkezések
16. § A rendelet 5. § (1) bekezdésében, valamint a 6. § (2) bekezdésében foglalt feltételek alól a környezetvédelmi és területfejlesztési miniszter a tanács javaslatára és az Országos Területfejlesztési Tanács, valamint a TÁKISZ véleményének kikérése után eltérést engedélyezhet.
17. § E rendeletet alkalmazásában
a) termelő infrastrukturális beruházás: a gáz, az elektromos és távhő szolgáltatás, az ivóvíz- és a szennyvízhálózat, az utak, a hidak és a vízilétesítmények, a közlekedési, a hírközlési (kivéve kábeltévé-hálózat) és a hulladéktároló építmények létesítése, valamint az ezek működését szolgáló technológia és egyéb gépi beszerzés;
b) saját forrás: a pályázónak rendelkezésére álló pénzeszközöke
t, a megkötött szerződés szerinti hitel az önkormányzati jóváhagyott költségvetési előirányzat, a tervezett lakossági befizetés és az Országos Cigány Kisebbségi Önkormányzat elkülönített keretéből a saját forrás kiegészítésére megítélt támogatás;c) közhas
znú munkavégzéssel összefüggő fejlesztés: a közhasznú munkavégzéshez szükséges technológiai és egyéb gép- és járműbeszerzés, ha legalább 4 évig közhasznú munkavégzést szolgál, és a közmunkavégzés keretében készülő beruházás;d) közhasznú munkavégzéssel öss
zefüggő dologi kiadás: a vásárolt anyagok értéke és az igénybe vett (vásárolt) anyagjellegű szolgáltatások értéke.18. § E rendelet a kihirdetés napján lép hatályba. Egyidejűleg a területi kiegyenlítést szolgáló támogatások felhasználásának részletes szabályairól szóló 80/1997. (V. 14.) Korm. rendelet hatályát veszti, de a folyamatban lévő ügyekben még előírásait kell alkalmazni.
1. számú melléklet a 32/1998. (II. 25.) Korm. rendelethez
PÓTLAP*
a Területfejlesztési Tanács . évi döntéséről
A megye megnevezése: Kódja:
A kitöltött sorok száma:
A társult önkormányzat KSH kódja A társult önkormányzat neve
.........................................................., 199....... év .............................. hónap ............ nap
P. H.
.....................................................................
A Megyei Területfejlesztési Tanács elnöke
* Kitöltése közös beruházás esetén a gesztor önkormányzat adatai nélkül.
KITÖLTÉSI ÚTMUTATÓ
a Területfejlesztési Tanács . évi döntéséről készült adatlaphoz
I. A bizonylat fejléce
1. A címben az év kitöltése kötelező
2. A Megyei Területfejlesztési Tanács határozatának száma:
1-7. pozíció a határozat száma a numerikus értékeken kívül a kötőjel (-) és a perjel (/) megengedett
8-8. pozíció perjel (/)
9- . pozíció dátum (év, hó, nap)
II. A bizonylat táblázatos része
1. A döntési azonosítószám felépítése:
1- 2. pozíció megye kódszáma
3- 6. pozíció a döntés éve
7-10. pozíció a döntés sorszáma
11-12. pozíció a változat sorszáma
A vált
ozat sorszáma mezőt minden esetben ki kell tölteni. A 01-nél magasabb változat sorszám az adott döntés módosítását jelenti (pl. a támogatás éves ütemezése a Megyei Területfejlesztési Tanács határozata alapján változik).2. Az önkormányzat (gesztor) KSH-kódja, a TÁKISZ tölti ki.
3. Az önkormányzat (gesztor) neve
4. Az önkormányzat (gesztor) település típusa, a TÁKISZ tölti ki.
Megnevezés Kódszám
Fővárosi Önkormányzat, megyeközpont önkormányzata 1
Megyeszékhely önkormányzata 2
Fővárosi kerületi és egyéb városi önkormányzat 3
Nagyközségi önkormányzat 4
Községi önkormányzat 5
5. Közös beruházás esetén a társult önkormányzatok száma a gesztor önkormányzat nélkül.
Az adatlapon kívül a pótlapot is ki kell tölteni, ahol viszont nem szerepelhet a gesztor önkormányzat adata.
6. Támogatás/beruházás megnevezése:
7. Támogatás/beruházás célja:
Megnevezés Kódszám 80/1997. (V. 14.) Korm. rend. 2. §-a szerinti hivatkozás
Tel
epüléseken vagy azok egyes területein a termelő infrastruktúra kiépítéséhez 1 a) pontA bel- és külterületen meglévő termelő infrastrukturális hálózatok felújításához, fejlesztéséhez, beleértve a mezőgazdasági tevékenységhez szükséges bekötő- és összekötő utak kiépítését, felújítását 2 b) pont
A felszíni vízelvezető rendszerek kiépítéséhez, felújításához és a holtágak rekonstrukciójához 3 c) pont
Az ipari területek előkészítéséhez 4 d) pont
Az infrastrukturális fejlesztési és környezetvédelmi célú közhasznú munkák dologi és fejlesztési költségeinek támogatásához 5 e) pont
A turizmushoz, a természetvédelemhez és a szociális célú, illetve a szociális foglalkoztatáshoz kapcsolódó fejlesztésekhez 6 f) pont
A
céltámogatással megvalósuló beruházások - beleértve az egészségügyi gép-műszer beszerzést, életveszélyessé vált iskolák felújítását - saját forrás kiegészítéséhez 7 g) pont
8. Beruházás jellege
Megnevezés Kódszám
Új létesítés 1
Meglévő létesítmény fejlesztése 2
Felújítás, rekonstrukció 3
9. Csoportosítási kódszám 9.1. 1-es, 2-es beruházási cél esetén
Megnevezés Kódszám
Gázhálózat 01
Elektromos hálózat 02
Távhőszolgáltatás
03Ivóvízhálózat 04
Szennyvízhálózat 05
Utak 06
Mezőgazdasági tevékenységhez bekötő-, összekötő út 07
Hidak 08
Vízi létesítmények 09
Közlekedési építmények 10
Hírközlési építmények 11
Hulladéktároló építmények 12
Technológia infrastrukturális beruházáshoz 13
9.2. 5-ös beruházási cél esetén
Megnevezés Kódszám
Dologi költségek támogatása 01
Fejlesztési költségek támogatása 02
9.3. 6-os beruházási cél esetén
Megnevezés Kódszám
Turizmus 01
Természetvédelem 02
Szociális célú fejlesztés 03
Szociális foglalkoztatáshoz kapcsolódó fejlesztés 04
10. A támogatás éves ütemezése: évszám és forint kitöltése:
a
z a) sorban lévő évszámnak meg kell egyezni a döntési azonosító 3-6. pozíciójában lévő évszámmala b) sorban lévő évszám értéke a döntési azonosító 3-6. pozíciójában lévő érték +1,
a c) sorban lévő évszám értéke a döntési azonosító 3-6. pozíciójában lévő érték +2,
a d) sorban lévő évszám értéke a döntési azonosító 3-6. pozíciójában lévő érték +3.
11. A támogatás összege forintban
A mező értéke a 10-es pontban szereplő értékek összege.
12. A beruházás összköltsége forintban
13. A döntés időpontja ééééhhnn formában (pl. 19970618)
14. Céltámogatással megvalósuló feladat esetén TÁKISZ tölti ki.
Kitöltendő, ha a támogatás/beruházás célja mező értéke 7-es.
14.1. Egyedi azonosító: a céltámogatási rendszer szerint
14.2. Törvényi (közleményi) hivatkozás: a céltámogatási rendszer szerint:
1- 4. törvény megjelenési éve
5- 8. törvény (közlemény) száma
9-10. melléklet száma
11-14. sorszám
15-18. ütemezési évszám
14.3. A céltámogatás szerinti beruházási típuskód
2. számú melléklet a 32/1998. (II. 25.) Korm. rendelethez
A területi kiegyenlítést szolgáló fejlesztési célú támogatással megvalósuló vagy megvalósult beruházás 1997-1998. évi elszámolásának táblája
A mértékegység kódok használata
I. épületek: V. immateriális javak: 104 db
alapterület: 101 m2 - vagyoni értékű jog
térfogat: 102 m3 - szellemi termékek
befogadó
képesség: 103 fő - egyéb immateriális javakférőhelyek, ágyak száma: 104 db VI. gázhálózat
ivóvízhálózat hossza: 106 m hossza 106 m
szennyvízcsatorna hossza: 106 m műtárgyainak
száma 104 dbszennyvíztisztító kapacitása: 105 m3/nap VII. foglalkoztatottak száma:: 103 fő
vízátemelő kapacitása: 105 m3/nap foglalkoztatott idő: 108 nap
telefonvezeték hossza: 106 m VIII. vendégéjszakák száma: 110 db
telefonvezeték kapacitása (vonalak száma): 104 db szociális foglalkoztatás alanyainak száma: 111 fő
víz-, szennyvíz-, telefonhálózat műtárgyainak száma 104 db alapterület: 101 m2
út, járda felülete: 101 m2 befogadóképesség: 103 fő
II. földterület nagysága: 101 m2 férőhelyek száma: 112 db
III. gépek, berendezések mennyisége: 104 db IX. tartós készlet szükséglet értéke: 113 Ft
IV. költségek összege: 107 Ft
3. számú melléklet a 32/1998. (II. 25.) Korm. rendelethez
LEMONDÓ NYILATKOZAT a területi kiegyenlítést szolgáló fejlesztési célú támogatásról