+ Ötletistálló +

Erre igazán büszkék vagyunk! close

+ MY-X DVD +

2017.IX.
A MY-X team (fiatal tagjaival közösen) sikeresen vett részt a szarvasi konferencián!

2017.VII.
A MY-X team (fiatal tagjaival közösen) sikeresen vett részt az Enyedi Emlékkonferencián!

2017.VI.
A MY-X team egy tagja elnyerte a Bárdy Péter Természettudományi Díjat többek között kiemelkedő innovativitása okán!

2017.V.
A MY-X team egy tagjának a Gábor Dénes Középiskolai Ösztöndíj pályázatra benyújtott dolgozatát a Zsűri véleménye alapján az Alapítvány kuratóriuma matematikai különdíjban részesítette, ill. a kutatócsoport tagjának további tanulmányait egyszeri ösztöndíjjal segíti!

2017.IV.
Különdíjat kapott a MY-X team egyik tagja a minszki nemzetközi esszéíró versenyen a jövő iskolájában várható IKT használatról szóló tanulmányáért!

2017.IV.
III. helyezés a Hlavay Diákkonferencián!

2017.III.
Az NTP-NFTÖ támogatásával beszerzésre került egy prémium kategóriás laptop!

2017.II.
A TUDOK (nyíregyházi) országos döntőjéből sikeres továbbjutás a (székesfehérvári) Kárpát-medencei döntőbe!



Utolsó módosítás: 2015.VII.19.14:08 - MIAÚ-RSS
A MIAÚ immár 20­+ éve áll a Köz szolgálatára!



Records / Találatok száma: 75

MIAU No.Szerzõ(k) / Author(s)Cím /TitleURLÉv /Date
miaurssRSSA képregény-alapú e-learning betétek a vizuális kultúrát preferálók számára nyújthat újabb fogódzókat...URL2015
miaurssRSSA felnőttképzésben a mobitormentes tanulást, vagyis a főzés, takarítás, futás, gyermekfelügyelet, kerti munka alatti tananyagbefogadást az e-learning rádiózás támogatja...URL2015
miaurssRSSA tanítás/tanulás értékelése során fel lehet állítani termelési függvényeket, melyek megadják, milyen keretfeltételek mellett milyen siker várható....eu/2015
miaurssRSSA tanulási/tanítási folyamatok monitorozása, értékelése az e-learning keretrendszerekben nem igényel érdemi befektetést....doc2015
miaurssRSSAz e-learning tananyagok rádió-adásként való felkínálása monitormentes befogadást tesz lehetővé...URL2015
miaurssRSSMegszületett az első hangjáték-alapú e-learning kurzus...URL2015
miaurssRSSAz e-learning jellegű tananyag fejlesztés során nem illik újra és újra megírni mindazt, ami már sok verzióban amúgy is publikusan készen van és rendelkezésre áll...URL2015
miau98Pitlik LászlóGastvortrag: Erfahrungen im Bereich E-learning
(Experiences with e-learning)
.ppt2006
miau90Pitlik László & HallgatóságE-learning modulok tesztelésének eredményei
(Results of testing e-learning moduls)
.zip2006
miau87Pitlik LászlóUniverzális e-learning tananyag szerkesztési koncepció.doc2005
miau87Pitlik LászlóUniverzális e-learning tananyag szerkesztési koncepció: DEMO (információs bróker képzés)URL2005
miau65Gazdasági Informatika TanszékJavaslatok a Gödöllői Innovációs Központ számára.doc2004
miau246Laszlo Pitlik (sen), Laszlo Pitlik (jun), Matyas Pitlik, Marcell PitlikReality-driven education or learning by doing based on the real life of an education institutiondocx2019
miau245Nemes LászlóTANULÁS DIGITÁLIS KÖRNYEZETBEN ÉS A KÖNYVTÁRI-LEVÉLTÁRI-MÚZEUMI GYŰJTEMÉNYEK
(Learning under digital frames and the KLM-archives)
.pdf2019
miau241Pitlik László, Pitlik Mátyás, Pitlik Marcell, Pitlik László (jun)Játékosított keretrendszerben történő tanulás log-adatainak elemzése
(Log-analysis of gamification-based learning processes)
docx2018
miau241Pitlik László, Pitlik Mátyás, Pitlik Marcell, Pitlik László (jun)PPT: Játékosított keretrendszerben történő tanulás log-adatainak elemzése
(Log-analysis of gamification-based learning processes)
.ppt2018
miau240Pitlik László, Pitlik Marcell, Pitlik Mátyás, Pitlik László (jun)Játékosított keretrendszerben történő tanulás log-adatainak elemzése
(Analyzing log-data about learning behavior of users, where data are coming from a gamification frame)
docx2018
miau238Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik MarcellPPT: Rosling-animációk didaktikai potenciálja a tanításban/tanulásban
(Potential of Rosling-animations in teaching and learning methodology)
pptx2018
miau238Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik MátyásPPT: Játékosított keretrendszerben történő tanulásból nyert log-adatokra alapozó profilírozás
(Profiling in frame of gamification-driven learning activities based on log-data)
pptx2018
miau238Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik MátyásMP3: Játékosított keretrendszerben történő tanulásból nyert log-adatokra alapozó profilírozás
(Profiling in frame of gamification-driven learning activities based on log-data)
.mp32018
miau238Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik MátyásJátékosított keretrendszerben történő tanulásból nyert log-adatokra alapozó profilírozás
(Profiling in frame of gamification-driven learning activities based on log-data)
.doc2018
miau238Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik MarcellRosling-animációk didaktikai potenciálja a tanításban/tanulásban
(Potential of Rosling-animations in teaching and learning methodology)
.doc2018
miau238Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik MátyásJátékosított keretrendszerben történő tanulásból nyert log-adatokra alapozó profilírozás
(Profiling in frame of gamification-driven learning activities based on log-data)
.doc2018
miau238Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik MarcellRosling-animációk didaktikai potenciálja a tanításban/tanulásban
(Potential of Rosling-animations in teaching and learning methodology)
.doc2018
miau236Nemes László, Pitlik LászlóA KLM modell története és jövője az e-tanulás szempontjából
(History and future of the KLM-model from point of view of the e-learning)
docx2018
miau235Pitlik László, Streli ZitaCsoporthatás-index értelmezésének lehetőségei az oktatás/munka-szervezésben
(Possibilities of the generation of a group-impact-index for workforce/learning management)
docx2018
miau234Barta Gergő, Pitlik LászlóA Titanic katasztrófa túlélőinek becslése döntési fa alapú gépi tanuló eljárással
(Estimation of survivors of the Titanic catastrophe by decision tree-based machine learning algorithm)
docx2018
miau234Balogh Anikó, Pitlik László, Szani FerencTanulók tevékenységének nyomon követése e-learning keretrendszerben, avagy automatizált döntés-előkészítés/legitimálás log-adatok alapján
(Log-analyses of e-learning activities for automated validation of decisions)
pptx2018
miau234Nemes László, Pitlik LászlóA KLM modell története és jövője az e-tanulás szempontjából
(History and future of the KLM model concerning e-learning)
pptx2018
miau233Nemes László, Pitlik LászlóA KLM modell története és jövője az e-tanulás szempontjából
(History and future of the KLM-model from point of view of the e-learning)
docx2018
miau233Balogh Anikó, Pitlik László, Szani FerencTanulók tevékenységének nyomon követése e-learning keretrendszerben (OIP-előadás)
(Log-analyses in e-learning frameworks - OIP-presentation)
docx2018
miau233Balogh Anikó, Pitlik László, Schnellbach Máté, Szani FerencTanulók tevékenységének nyomon követése e-learning keretrendszerben
(Log-analyses in e-learning frameworks – (or dark phenomena are not always Black Mirrors)
docx2018
miau232Pitlik László, Balogh Anikó, Schnellbach Máté, Szani FerencDashboards and OLAP services in LLL and distance learning processes or experiences about log-based learning- and education-management.pdf2017
miau232Pitlik László, Szani Ferenc, Balogh AnikóDashboards and OLAP services in LLL and distance learning processes or Experiences about log-based learning- and education-management.ppt2017
miau230Nagy Zoltán, Pitlik LászlóHelyzet-szimulációs tananyagfejlesztés elmélete és gyakorlata
(Simulation-based development of learning materials - theory and praxis)
docx2017
miau226Pitlik László, Szani FerencPéldatár: hangos film-alapú oktatás - OLAP
(Catalogue of captured and narrated animations for e-learning of OLAP)
docx2017
miau226Pitlik László, Durucz Szabolcs, Lovass LászlóPéldatár: hangos film-alapú oktatás - EEG-interpretációk
(Catalogue of captured and narrated animations for e-learning of EEG-interpretation)
docx2017
miau226Pitlik LászlóPéldatár: hangos film-alapú oktatás - Excel
(Catalogue of captured and narrated animations for e-learning) of Excel)
docx2017
miau216Pitlik LászlóKutatási terv: a deep-neural-network gráfjai mennyiben feleltethetők meg a hasonlóságelemzések lépcsős függvényeinek?
(Is there any consolidation possibility between the graphs in DNNs and the staircase functions in COCO?)
docx2016
miau215László Pitlik, Dávid Fehér, Ferenc Szani, Mátyás Pitlik, Zsolt Fülöp, Péter KollárgUd-mOOsic: a complex simulation tool for learning and teaching musicdocx2016
miau207Pitlik László, Szani Ferenc, Fehér Dávid, Monoriné Papp Sarolta, Gerő PéterThe M-AI-SIC tool, or gamification possibilities for M-U-SIC learning based on Artificial Intelligence.doc2015
miau206Pitlik László, Monoriné Papp Sarolta, Gerő PéterIntegrált rendszerek a tanítás-tanulás szolgálatában - a li-T-le Team tudásmenedzsment-fejlesztése
(Integrated systems for teaching/learning - a development from li-T-le team)
.ppt2015
miau205Pitlik LászlóA hangjáték-alapú oktatás kapcsán kitöltött kérdőívek értelmezése
(Interpretation of questionnaires about radio-theatre-based learning/teaching)
.doc2015
miau204Pitlik László, Monoriné Papp Sarolta, Gerő PéterIntegrált rendszerek a tanítás-tanulás szolgálatában A li-T-le Team tudásmenedzsment-fejlesztése
(Integrated systems for teaching/learning - a development from li-T-le team)
docx2015
miau203Pitlik László, Monoriné Papp Sarolta, Gerő PéterIntegrált rendszerek a tanítás-tanulás szolgálatában A li-T-le Team tudásmenedzsment-fejlesztése
(Integrated systems for teaching/learning - a development from li-T-le team)
.doc2015
miau201Pitlik LászlóTervezet egy közvetlen benyújtású EU-pályázatra az európai e-learning rendszerek szabványos értékeléséről
(European E-learning Evaluation System - EEES)
.doc2015
miau200Pitlik LászlóIKT e-learning: lexikon kialakítása
(ICT e-learning: development of lexika)
.hu/2015
miau200Pitlik LászlóIKT e-learning: videómodulok fejlesztése
(ICT e-learning: development of video-modules)
.hu/2015
miau200Pitlik LászlóIKT e-learning: tananyag-szövegmodulok rádió-tanodásítása (e-learning rádióra alkalmazása)
(ICT e-learning: development of broadcast-modules)
.hu/2015
miau200Pitlik LászlóIKT e-learning: e-book és dictionary fejlesztése a hangjáték forgatókönyve alapján
(ICT e-learning: development of e-book and dictionary-modules)
.hu/2015
miau200Pitlik LászlóIKT e-learning: képregény-szinopszisok kialakítása
(ICT e-learning: development of brief descriptions for comics)
.hu/2015
miau200Pitlik LászlóIKT e-learning: URL-gyűjtemény kialakítása értelmező magyarázatokkal
(ICT e-learning: development of URL-catalogues with interpretation texts)
.hu/2015
miau200Pitlik LászlóIKT e-learning: SMS-stílusú éles tesztkérdések indoklás nélkül
(ICT e-learning: development of short tests)
.hu/2015
miau200Pitlik LászlóIKT e-learning: tananyag-modulok alapozó és minőségbiztosító fejlesztése
(ICT e-learning: development and quality assurance of scripts)
.hu/2015
miau200Pitlik LászlóIKT e-learning: swf-formátumú animációk fejlesztése
(ICT e-learning: development of swf animation modules)
.hu/2015
miau200Pitlik LászlóIKT e-learning: 1+10+1 részes mashup-jellegű hangjáték szövegkönyve, rendezése
(ICT e-learning: development of series in form of radio theatre)
.hu/2015
miau200Pitlik LászlóIKT e-learning: Tanító jellegű önellenőrző tesztkérdések indoklásokkal
(ICT e-learning: development of long tests with interpretation texts)
.hu/2015
miau199Pitlik LászlóERET-NEK-TÁR, avagy e-learning oktatási reformkoncepció mashup-alapokon
(HERE-TIC-TAC, or an e-learning reform concept based on mashup-logic)
.doc2015
miau197Pitlik LászlóAdatbázisok használata a felsőoktatásban: e-learning és kontakt oktatás
(Databases in the higher education: e-learning and contact courses)
.pdf2015
miau188Pitlik LászlóTantárgyi napló, avagy a személyre szabott oktatás lehetőségei és eredményei
(Diary about learning activities and their results ensuring customized education)
URL2014
miau160Kollár ZoltánIntelligens számítási módszerek alkalmazása logikai játékokban
(Machine learning possibilities for games)
.pdf2011
miau149Pitlik LászlóPillantás a jövőbe II.: Magolás helyett...
(Towards the future II.: Learning in an more perspective way...)
docx2011
miau148Pitlik László, modulszerzőInnovációs vállalkozásfejlesztési alapképzés I.
(E-learning modules for education of innovation manager)
URL2010
miau147Labát Anett (_elearning_)Didaktikai alapokra helyezett e-learning
(Didactic = e-learning)
URL2010
miau138Pitlik LászlóAz Európai Élelmiszer Akadémia, avagy egy e-learning platform egyetemek számára
(European Food Academy as an e-learning platform for universities)
docx2010
miau138Labát AnettTetszőleges bonyolultságú gráfokra alapozó e-learning keretrendszer a kombinatorika oktatás támogatására
(Multi-graphs for e-learning services)
URL2010
miau135Labát AnettDidaktikai célokat szolgáltó gráf-alapú e-learning támogatás kombinatorikai feladatokhoz (_la_)
(Multi-graphs as e-learning services)
URL2009
miau134Pitlik LászlóGondolatok a vélhetően legemberibb tanulási módszerről...
(Thoughts about the most human learning strategy)
docx2009
miau130Pitlik László (junior)Földrajz- és matekóra helyett, avagy példa a multidiszciplináris, kompetencia-elvű (magolást minimalizáló) képzés és a hasonlóságelemzés kapcsolatára a kőolaj/földgáz próbafúrások helyszínének kiválasztása kapcsán
(Learning reform)
.ppt2009
miau130Pitlik László (junior)Melléklet a multidiszciplináris, kompetencia-elvű képzés és a hasonlóságelemzés kapcsolatára a kőolaj/földgáz próbafúrások helyszínének kiválasztása kapcsán
(Learning reform)
.xls2009
miau130Pitlik Bros.Multimédia demonstrációs anyag az ISZAM-képzés számára, avagy film-forgatókönyv, beállítások-tervezése, vágástechnika és filozófia, animációk
(Learning material to multimedia subject for ISZAM)
.flv2009
miau129GVAM-HallgatókMIAU WIKI Best of GVAM, avagy hasonlóságelemzési feladatok a vidékfejlesztési agrármérnök képzés berkeiből
(Best solution from Students learning rural development and agricultural sciences)
URL2009
miau125TKIFolyamatban a SZIE elearning szolgáltatása
(About the e-learning services of SZIU)
.hu/2009
miau125TKIMegkezdődött a SZIE GTK TKI online oktatástámogató moduljainak egységes rendszerbe szervezése
(Integration of TKI elearning moduls)
URL2009
miau108Pitlik LászlóE-learning: Eszköz!, nem cél – avagy e-learning tapasztalatok a gazdasági informatika oktatásban, (wiki, moodle, SAP_LS, online mókuskerek és my-X)
(E-learning experiences)
.doc2007
miau.my-x.hu
myxfree.tool
rss.services