+ Ötletistálló +

Erre igazán büszkék vagyunk! close

+ MY-X DVD +

2017.IX.
A MY-X team (fiatal tagjaival közösen) sikeresen vett részt a szarvasi konferencián!

2017.VII.
A MY-X team (fiatal tagjaival közösen) sikeresen vett részt az Enyedi Emlékkonferencián!

2017.VI.
A MY-X team egy tagja elnyerte a Bárdy Péter Természettudományi Díjat többek között kiemelkedő innovativitása okán!

2017.V.
A MY-X team egy tagjának a Gábor Dénes Középiskolai Ösztöndíj pályázatra benyújtott dolgozatát a Zsűri véleménye alapján az Alapítvány kuratóriuma matematikai különdíjban részesítette, ill. a kutatócsoport tagjának további tanulmányait egyszeri ösztöndíjjal segíti!

2017.IV.
Különdíjat kapott a MY-X team egyik tagja a minszki nemzetközi esszéíró versenyen a jövő iskolájában várható IKT használatról szóló tanulmányáért!

2017.IV.
III. helyezés a Hlavay Diákkonferencián!

2017.III.
Az NTP-NFTÖ támogatásával beszerzésre került egy prémium kategóriás laptop!

2017.II.
A TUDOK (nyíregyházi) országos döntőjéből sikeres továbbjutás a (székesfehérvári) Kárpát-medencei döntőbe!



Last modified: 2015.VII.19.14:08 - MIAÚ-RSS
A MIAÚ immár 20­+ éve áll a Köz szolgálatára!

Typical problems in Excel-based data asset management

Leading article: 2019. November (MIAU No. 255.)
(Previous article: MIAU No. 254.)

Keywords: BPROF, dual education, data asset management, quality management

Abstract: The article explores parameters of real tasks coming from enterprises/organisations both for standard BPROF educations and for its dual education variant - especially, in case of Excel-based collaborative/chain-like tasks focusing on their typical disturbing factors. The Students should be socialized both for handling such kind of standard problems and for avoiding them. The article tries to increase the capacities of thinking experiments – it means catalysing the competences being capable of planning/controlling/thinking without visual aids. The article does not support the visualisation needs. The principles of learning by doing and the expectations of the general carefulness are didactical force fields needing continuity and strong control mechanisms both in case of Students and in case of teachers/conductors/dual partners. More (DOC) *** More (PDF)


Please, send Your comments per email!

((Back))
miau.my-x.hu
myxfree.tool
rss.services