A MIAÚ immár 25+ éve áll a Köz szolgálatára!
MATARKA-nézet
Üzenet az Olvasóhoz:
a MIAÚ virtuális hasábjain található gondolatokat
pl. Ramanudzsan feljegyzéseihez hasonlóan illik értelmezni (akarni):
a gondolatoknak a minősége/potenciálja az értékképző,
s nem az, hol jelennek meg ezek a gondolatok...
Ami másnak pl. a Facebook: MYX-team-hírek
(Utolsó módosítás: 2015.VII.19.14:08 - MIAÚ-RSS)
QuILT 2.0 – Réteg-integráció, avagy FK-alapú 2DM-tesztek
Vezércikk: 2020. Május (MIAU No. 261.)
(Előző cikk: MIAU No. 260.)
Kulcsszavak: gamification, log-alapú értékelés log-alapú értékelésekről, robot-tanár, tudásszerzés, tudás-menedzsment
Kivonat: A cikk egy aszinkron távoktatási kínálat egy speciális elemként értelmezendő,
melyben a korábbi részek önállónak, zártnak tűnő esettanulmányokként foghatók fel.
A szóbanforgó esettanulmány azonban két korábbi modul összekapcsolásának sokszínű lehetőségét mutatja meg,
ahol a gamification, a log-alapúság, a tény-alapú döntéstámogatás, az tudásszerzési célú indukció a robot-történész működése kapcsán fontos szerepet kap.
A korábbi modulok megértésének tesztelése a játékosított 2DM keretrendszerben a tesztelési folyamat loggolása mellett valósulhat meg.
A tesztelés során tetten ért finom-motoros magatartásminták (egérmozgás-mintázatok) a kiképzendőkről többet árulnak el, mint a klasszikus teszteredmények.
A log-alapú értékelés maga is értékelhető log-alapú keretek között, ami a tanulási siker értelmezésének és a tudásszerzés/tudás-menedzsment folyamatának egy fajta örökmozgó nézetévé válik.
Tovább (DOC) ***
Tovább (PDF)
Észrevételeit érdeklődéssel várjuk email-ben!
((Vissza))
miau.my-x.hu
myxfree.tool
rss.services