+ Ötletistálló +

Erre igazán büszkék vagyunk! close

+ MY-X DVD +

2020.XI.
A MY-X team-et is képviselve BME ETDK-szekciógyőzelem! Irány az OTDK!

2020.XI.
A MY-X team új tagjai (a BPROF-képzés I. éves Hallgatói) ETDK-I. és II. helyezést, ill. 2 OTDK-továbbjutást értek el!

2020.III-VI.
Angolul oktató avatárok a QuILT-ben!

2020.VI.
Már angolul is gyűlnek az egyre minőségibb publikációk a nemzetközi képzések keretében!

2019.IX.
A Liebig-elv felfedezése a közlekedésben!

2018.IX.
Sikeres részvétel a III. Gazdálkodás és menedzsment tudományos konferencián, avagy versenyképesség és innováció, mint kulcsszavak és a 2DM-játék!

2018.VI.
Díjak az MMO 2018 konferenciáról (a szekció legjobb előadása a 2DM-ről, a szekció legjobb publikációja a Rosling-animációkról)!



Last modified: 2015.VII.19.14:08 - MIAÚ-RSS
A MIAÚ immár 20­+ éve áll a Köz szolgálatára!
MATARKA-nézet



MIAU No. = 238 *** Év/Year = 2018 *** Hónap/Month = június

Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik Marcell
(MY-X team):
PPT: Rosling-animációk didaktikai potenciálja a tanításban/tanulásban
(Potential of Rosling-animations in teaching and learning methodology)
(+)
Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik Mátyás
(MY-X team):
PPT: Játékosított keretrendszerben történő tanulásból nyert log-adatokra alapozó profilírozás
(Profiling in frame of gamification-driven learning activities based on log-data)
(+)
Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik Mátyás
(MY-X team):
MP3: Játékosított keretrendszerben történő tanulásból nyert log-adatokra alapozó profilírozás
(Profiling in frame of gamification-driven learning activities based on log-data)
(+)
Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik Mátyás, Pitlik Marcell, Gyimesi Áron
(MY-X team):
Development of smart traffic evaluation- and influence-modules based on non-declarative rules of artificial intelligence (+)
Pitlik Mátyás
(MY-X team):
2DM-keretrendszer
(2DM tool)
(+)
Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik Marcell
(MY-X team):
Rosling-animációk didaktikai potenciálja a tanításban/tanulásban
(Potential of Rosling-animations in teaching and learning methodology)
(+)
Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik Marcell
(MY-X team):
Rosling-animációk didaktikai potenciálja a tanításban/tanulásban
(Potential of Rosling-animations in teaching and learning methodology)
(+)
Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik Mátyás
(MY-X team):
Játékosított keretrendszerben történő tanulásból nyert log-adatokra alapozó profilírozás
(Profiling in frame of gamification-driven learning activities based on log-data)
(+)
Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik Mátyás
(MY-X team):
Játékosított keretrendszerben történő tanulásból nyert log-adatokra alapozó profilírozás
(Profiling in frame of gamification-driven learning activities based on log-data)
(+)
Pitlik László, Szani Ferenc, Mihályi Gabriella
(MY-X team):
PPT: A tacit tudás tudásmérnöki kezelésének lehetőségei a mesterséges intelligencia-alapú fogalomalkotás keretei között
(Knowledge engineering on the field of tacit knowledge based on artificial intelligence-oriented term-creation processes)
(+)
Pitlik László, Szani Ferenc, Mihályi Gabriella
(MY-X team):
A tacit tudás tudásmérnöki kezelésének lehetőségei a mesterséges intelligencia-alapú fogalomalkotás keretei között
(Knowledge engineering on the field of tacit knowledge based on artificial intelligence-oriented term-creation processes)
(+)
Pitlik László
(MY-X team):
A kiemelt figyelmet elváró jelenségek feltárásának modellezése
(Derivation of the next critical attribute in a complex risk management system)
(+)

MIAU No. = 237 ... (MIAU No. = 238) ... MIAU No. = 239

miau.my-x.hu
myxfree.tool
rss.services