A MIAÚ immár 25+ éve áll a Köz szolgálatára!
MATARKA-nézet
Üzenet az Olvasóhoz:
a MIAÚ virtuális hasábjain található gondolatokat
pl. Ramanudzsan feljegyzéseihez hasonlóan illik értelmezni (akarni):
a gondolatoknak a minősége/potenciálja az értékképző,
s nem az, hol jelennek meg ezek a gondolatok...
Ami másnak pl. a Facebook: MYX-team-hírek
(Utolsó módosítás: 2015.VII.19.14:08 - MIAÚ-RSS)
MIAU No. = 238 *** Év/Year = 2018 *** Hónap/Month = június
Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik Marcell (MY-X team): | PPT: Rosling-animációk didaktikai potenciálja a tanításban/tanulásban
(Potential of Rosling-animations in teaching and learning methodology) | (+) |
Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik Mátyás (MY-X team): | PPT: Játékosított keretrendszerben történő tanulásból nyert log-adatokra alapozó profilírozás
(Profiling in frame of gamification-driven learning activities based on log-data) | (+) |
Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik Mátyás (MY-X team): | MP3: Játékosított keretrendszerben történő tanulásból nyert log-adatokra alapozó profilírozás
(Profiling in frame of gamification-driven learning activities based on log-data) | (+) |
Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik Mátyás, Pitlik Marcell, Gyimesi Áron (MY-X team): | Development of smart traffic evaluation- and influence-modules based on non-declarative rules of artificial intelligence
| (+) |
Pitlik Mátyás (MY-X team): | 2DM-keretrendszer (2DM tool) | (+) |
Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik Marcell (MY-X team): | Rosling-animációk didaktikai potenciálja a tanításban/tanulásban (Potential of Rosling-animations in teaching and learning methodology) | (+) |
Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik Marcell (MY-X team): | Rosling-animációk didaktikai potenciálja a tanításban/tanulásban (Potential of Rosling-animations in teaching and learning methodology) | (+) |
Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik Mátyás (MY-X team): | Játékosított keretrendszerben történő tanulásból nyert log-adatokra alapozó profilírozás (Profiling in frame of gamification-driven learning activities based on log-data) | (+) |
Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik Mátyás (MY-X team): | Játékosított keretrendszerben történő tanulásból nyert log-adatokra alapozó profilírozás (Profiling in frame of gamification-driven learning activities based on log-data) | (+) |
Pitlik László, Szani Ferenc, Mihályi Gabriella (MY-X team): | PPT: A tacit tudás tudásmérnöki kezelésének lehetőségei a mesterséges intelligencia-alapú fogalomalkotás keretei között (Knowledge engineering on the field of tacit knowledge based on artificial intelligence-oriented term-creation processes) | (+) |
Pitlik László, Szani Ferenc, Mihályi Gabriella (MY-X team): | A tacit tudás tudásmérnöki kezelésének lehetőségei a mesterséges intelligencia-alapú fogalomalkotás keretei között (Knowledge engineering on the field of tacit knowledge based on artificial intelligence-oriented term-creation processes) | (+) |
Pitlik László (MY-X team): | A kiemelt figyelmet elváró jelenségek feltárásának modellezése (Derivation of the next critical attribute in a complex risk management system)
| (+) |
MIAU No. = 237 ... (MIAU No. = 238) ... MIAU No. = 239
miau.my-x.hu
myxfree.tool
rss.services