Hír / ContentURL
Hallgatók versenye (Kinek nem járna aláírás, kredit - az egymással, minden szempontot felhasználó való összevetés keretében?): a 2011-es tapasztalatok lezárt változataNO
Megkezdődött az objektív jegyadás olyan feladatok esetén, melyekre deklaratív szabályt alkotni nem lehet előre. Hiszen arra a feladatra, hogy "elemezzen adott termékkört forgalmazó webáruházakat" (http://miau.my-x.hu/oktatas/2011osz/tematikus/?C=M;O=D - webshops*.*) nem illik előre megadni a szempontokat és nem lehet előre megadni a darabszámokat, mert ezzel a feladat kreatív és innovatív éle csorbul ki. De X megoldás után az X+1. megoldás már objektíven értékelhető abban az esetben, ha a versengő pontozási rendszer pl. hasonlóságelemzésre alapoz. A kísérletben véletlenszerűen érintett Hallgatók számára felkínálásra került az eljárás etikai vizsgálat keretében való közös értelmezése. Az első jelölt utólag belátta, hogy saját érdeke minden Hallgatónak: pontosan tudni előre a tanár-szimulátor publikálása alapján: adott pillanatban milyen részteljesítményekkel érheti el a 100 pontos rendszert. Vagyis maga javítja saját feladatát. Az objektív értékelési rendszernek van egy második fokozata: az első körben tehát a gyorsaságot honorálva olyanok is jegyet szerezhetnek, akik a többiekhez képest nem értek el a 100 pontot. Az így kialakított szimulátor alapján stabilitás lép fel, s a további feladatbefogadások alapja a 100 pont minimális elérése, DE: ha minden egyes befogadott feladat után a szimulátor újra kalibrálásra kerül, akkor a mindenkori 100 pont érdekében egyre nagyobb teljesítmény lesz szükséges = piaci verseny szimulálása az oktatásban!!!NO
Mostantól már csak a teljesítményértékelő robot ad jegyet, vagyis 100 pont alatti kistérségi adatvagyonért nem jár aláírás és kredit a jövőben! Megszületett ugyanis az első versenyszemléletű érdemjegy...NO
Ne maradj le! Nem érdemes...NO
Kistérségi adatokNO