+ Szabadalom +

+ Ötletistálló +

Erre igazán büszkék vagyunk! close

+ MY-X DVD +

2023-2024-2025
Egy adott KJE Hallgató 3 egymást követő ETDK-n is első helyet szerzett MY-X támogatással!

2023.I-2024.XII.
Számos sikeres IKSAD-konferenciarészvétel (Türkiye) a My-X team támogatásával!

2024.XII.
Sikeres PhD-munkahelyi vita a My-X team támogatásával!

2024.XII.
A MY-X team-et is képviselve ETDK-szekciógyőzelem a KJE-n! Irány ismét az OTDK!

2021.XII.
Sikeres PhD-védés a My-X team támogatásával!

2021.XI.
A MY-X team-et is képviselve ETDK-szekciógyőzelem a KJE-n! Irány az OTDK!

2020.XI.
A MY-X team-et is képviselve BME ETDK-szekciógyőzelem! Irány az OTDK!

2020.XI.
A MY-X team új tagjai (a BPROF-képzés I. éves Hallgatói) ETDK-I. és II. helyezést, ill. 2 OTDK-továbbjutást értek el!

2020.III-VI.
Angolul oktató avatárok a QuILT-ben!

2020.VI.
Már angolul is gyűlnek az egyre minőségibb publikációk a nemzetközi képzések keretében!

2019.IX.
A Liebig-elv felfedezése a közlekedésben!

2018.IX.
Sikeres részvétel a III. Gazdálkodás és menedzsment tudományos konferencián, avagy versenyképesség és innováció, mint kulcsszavak és a 2DM-játék!

2018.VI.
Díjak az MMO 2018 konferenciáról (a szekció legjobb előadása a 2DM-ről, a szekció legjobb publikációja a Rosling-animációkról)!



A MIAÚ immár 25­+ éve áll a Köz szolgálatára!
MATARKA-nézet

Üzenet az Olvasóhoz:
a MIAÚ virtuális hasábjain található gondolatokat
pl. Ramanudzsan feljegyzéseihez hasonlóan illik értelmezni (akarni):
a gondolatoknak a minősége/potenciálja az értékképző,
s nem az, hol jelennek meg ezek a gondolatok...

Ami másnak pl. a Facebook: MYX-team-hírek

(Utolsó módosítás: 2015.VII.19.14:08 - MIAÚ-RSS)

Egyetemi Hallgatók Moodle-log-alapú objektív teljesítményértékelése hasonlóságelemzésre alapozva (11th INTERNATIONAL AEGEAN CONGRESSES / April 4-6, 2025 - Izmir, Türkiye)

Vezércikk: 2025. Június (MIAU No. 322.)
(Előző cikk: MIAU No. 321.)

Kulcsszavak: mesterséges intelligencia, anti-diszkriminációs optimalizálás, automatizálás

Kivonat: Az e-learning platformok növekvő elterjedése forradalmasította az oktatási gyakorlatot és sokszínű naplóadatokat generált, amelyek felhasználhatók a tanulási teljesítmény objektív értékelésére. Ez a tanulmány egy átfogó modellt mutat be, amely a Moodle (e-learning platform) naplóadataiból kinyert 29 különféle attribútumot használja fel a tanulási teljesítmény sokoldalú/objektív értékeléséhez. Ezek az attribútumok, amelyek olyan szempontokat rögzítenek, mint pl. a szorgalom (vö. közzététel gyakorisága, aktív napok stb.), megértés (pl. téma relevancia, idézethasználat) és interakciódinamika (pl. válaszidő, válaszhossz), egy objektum-attribútum-mátrixba (OAM) vannak szervezve, ahol minden attribútum típusa és iránya (pl. minél kevesebb a válaszidő, annál értékesebb a teljesítmény stb.) a teljesítmény egyes rétegeinek egy fajta (additív) meghatározása. Egyes attribútumok téma számszerűsítésére az all-MiniLM-L6-v2 modell származtatott adatokat generál pl. a hallgatói válaszok és az oktatói hozzászólások közötti szemantikai koherenciát a koszinusz hasonlóságon keresztül mérve. A mesterséges intelligencia által generált tartalom azonosítása a roberta-base-openai-detector segítségével történik, amely 1<10 pontszámot ad. A keretrendszer a COCO Y0 motort (https://miau.my-x.hu/myx-free/index_en.php3) használja az attribútumok additív hatásainak optimalizálására és a tanulók összetett teljesítménymutatók alapján történő rangsorolására. Ez az adatvezérelt megközelítés objektív keretet kínál az oktatóknak a tanulói teljesítmény értékeléséhez, miközben személyre szabott visszajelzést ad a tanulási eredmények javítása érdekében (vö. szimulátor-üzemmód). Az eddigi/jövőbeli kutatások igazolni fogják a modell objektivitását és hatékonyságát különböző oktatási kontextusokban. (Tovább - DOC) *** (Tovább - PDF)


Észrevételeit érdeklődéssel várjuk email-ben!

((Vissza))
miau.my-x.hu
myxfree.tool
rss.services