+ Szabadalom +

+ Ötletistálló +

Erre igazán büszkék vagyunk! close

+ MY-X DVD +

2023-2024-2025
Egy adott KJE Hallgató 3 egymást követő ETDK-n is első helyet szerzett MY-X támogatással!

2023.I-2024.XII.
Számos sikeres IKSAD-konferenciarészvétel (Türkiye) a My-X team támogatásával!

2024.XII.
Sikeres PhD-munkahelyi vita a My-X team támogatásával!

2024.XII.
A MY-X team-et is képviselve ETDK-szekciógyőzelem a KJE-n! Irány ismét az OTDK!

2021.XII.
Sikeres PhD-védés a My-X team támogatásával!

2021.XI.
A MY-X team-et is képviselve ETDK-szekciógyőzelem a KJE-n! Irány az OTDK!

2020.XI.
A MY-X team-et is képviselve BME ETDK-szekciógyőzelem! Irány az OTDK!

2020.XI.
A MY-X team új tagjai (a BPROF-képzés I. éves Hallgatói) ETDK-I. és II. helyezést, ill. 2 OTDK-továbbjutást értek el!

2020.III-VI.
Angolul oktató avatárok a QuILT-ben!

2020.VI.
Már angolul is gyűlnek az egyre minőségibb publikációk a nemzetközi képzések keretében!

2019.IX.
A Liebig-elv felfedezése a közlekedésben!

2018.IX.
Sikeres részvétel a III. Gazdálkodás és menedzsment tudományos konferencián, avagy versenyképesség és innováció, mint kulcsszavak és a 2DM-játék!

2018.VI.
Díjak az MMO 2018 konferenciáról (a szekció legjobb előadása a 2DM-ről, a szekció legjobb publikációja a Rosling-animációkról)!



A MIAÚ immár 25­+ éve áll a Köz szolgálatára!
MATARKA-nézet

Üzenet az Olvasóhoz:
a MIAÚ virtuális hasábjain található gondolatokat
pl. Ramanudzsan feljegyzéseihez hasonlóan illik értelmezni (akarni):
a gondolatoknak a minősége/potenciálja az értékképző,
s nem az, hol jelennek meg ezek a gondolatok...

Ami másnak pl. a Facebook: MYX-team-hírek

(Utolsó módosítás: 2015.VII.19.14:08 - MIAÚ-RSS)

2D/3D tananyagok értékelését végző alanyok EEG/szemkamerás/érzelem-detektálási/egér-és/vagy-billentyűzet-használati, energia-felhasználási adatainak elemzése

Vezércikk: 2022. Augusztus (MIAU No. 288.)
(Előző cikk: MIAU No. 287.)

Kulcsszavak: összehasonlító elemzés, adatbányászat, big-data, konzisztencia-vizsgálat, hasonlóságelemzés, Rosling-animáció

Kivonat: Az adatvagyon-gazdálkodás XXI. századi elvárásainak megfelelően egy 2D-s és egy 3D-s tananyag kapcsán, ezek értékelő összehasonlítása céljából felmérésre került az értékelő alanyok szemmozgása, energia-fogyasztása, érzelmi állapotának változása, egér- és billentyűzethasználata, EEG-mintázata. Emellett az alanyokról számos szubjektív (pl. tananyagértékelés, önértékelés) és objektív (pl. kor, nem) adatok is felvételezésre kerültek. Ezen adatvagyon minél több célú értelmezési lehetőségének bizonyítékát adja az alábbi tanulmány. Konklúziók: Az adatminőség magasszintű, mert pl. a szubjektív értékelések az objektív mérések alapján nagy pontossággal levezethetők, így szimulátorok állnak rendelkezésre ahhoz, hogy egy-egy szubjektív értékelés várható változását az alanyt leíró adatok függvényében le lehessen vezetni előre (pl. ha az alany figyelmesebb lenne, többet használná az egeret, stb.), akkor a tananyag összértéke mennyivel nőhetne egyáltalán még). A tananyagok száma 2, vagyis tananyag-leíró adatok alapján hasonlóságelemzési vizsgálat ilyen elemszám mellett nem végezhető. Ehhez a jövőben párhuzamosan több tucat tananyag értékelése szükséges. Így olyan kérdésekre, mint pl. ha a tananyag idegenszóhasználata csökkenne, akkor mennyivel nőne az átlagos elégedettség, ez a tanulmány még nem képes választ adni. A két tananyag egymáshoz képest egy-egy kezelésnek számít. Így ezek hatása az alanyok sokaságára már vizsgálható. Az alkalmazott hasonlóságelemzések keretében az egyes kezelések egymáshoz képesti (átlagosan jobb/rosszabb) pozíciója magától értetődően vezethető le maximális esetben 20-20 alany esetén. A tanulmány mögött felhalmozott adatvagyon alapján egy Rosling-animáció is levezetésre került a sok-dimenziós hatásmechanizmusok egy részének korszerű adatvizualizációs támogatás formájában történő prezentálása érdekében. (Tovább - DOC) *** (Tovább - PDF)


Észrevételeit érdeklődéssel várjuk email-ben!

((Vissza))
miau.my-x.hu
myxfree.tool
rss.services