|
Records / Találatok száma: 17
MIAU No. | Szerzõ(k) / Author(s) | Cím /Title | URL | Év /Date |
miau322 | Pitlik László, Kulcsár László, Váradi Dániel | Fenntarthatósági kockázatok automatizált feltárása MI-támogatással regionális objektumok képzésekor (AUTOMATED DETECTION OF SUSTAINABILITY RISKS WITH AI-SUPPORT IN THE FORMATION OF REGIONAL ENTITIES) | docx | 2025 |
miau320 | Aadi Rajesh, Barta Gergő, Kovács János, Mihály Andrea, Pflum Tamás, Pitlik László, Sipos Péter, Zala Mihály | IT-biztonság konferencia 2025 KJE (IT security conference 2025 KJU) | URL | 2025 |
miau306 | Pitlik László | Van-e fejlődés (1800-2020) az NGRAM angol korpusza alapján a tudományos (bizonyítás-orientált) nyelvhasználat terén? Is there any development (1800-2020) concerning the scientific language using based on the English corpus of NGRAM? | xlsx | 2024 |
miau305 | Váradi Dániel, Vancsura István, Pflum Tamás, Kiss Dávid | KJE TDK 2023 (Annual Scientific Students Associations Conference of KJU 2023) | docx | 2024 |
miau304 | Pitlik László, Pitlik László (ifj.), Pitlik Mátyás | Új lehetőségek a pixel-alapú kriptográfiában (New possibilities in the pixel-based cryptography ) | docx | 2023 |
miau299 | Muhari Adrienn | Információhalmazok OAM szempontok szerinti feldolgozása és elemzése (OAM-based analyses) | 2023 | |
miau277 | Pitlik László, Pitlik Marcell | Szövegelemzés (avagy az önkényes semmit mondás tételes leleplezése) (Data-driven text-analysis or the examples for the arbitrary magic of words) | docx | 2021 |
miau277 | Pitlik László | Solver-alapú problémamegoldás, avagy ami a matematikai oktatásból kimaradt (Solver-based problem solving or what might be missing in the education of the mathematics) | pptx | 2021 |
miau276 | Ujlaki Richárd | Hol éri meg legjobban egy VIR-fejlesztői központot létrehozni Európában és miért? (Where can we build up the best price per value VIR development centre in Europe and why there?) | docx | 2021 |
miau276 | Györgydeák Balázs Péter | Szakdolgozat: A szoftverfejlesztés gazdaságtana (Information added value in the software engineering) | 2021 | |
miau276 | Csizmadia Szilvia | WHICH EUROPEAN COUNTRY IS THE BEST TO LIVE IN? / WO LEBT SICH AM BESTEN IN EUROPA? | 2021 | |
miau276 | Pétery Zoltán | Utasbiztosítási szokások feltérképezése
kimutatások és elemző modulok segítségével
a kiegészítő fedezetek tekintetében (Pattern exploration in case of extra modules of the travel insurances based on reports and AI-models) | 2021 | |
miau276 | Bagdi Dóra, Dúcs Attila, Martonosi Edit | Reprodukálási rejtvény: Hogyan lehet a klasszikus kérdőív értelmezéstől eljutni a modern adatelemzésig (Challenge of reproduction concerning classic and modern interpretation of questionnaires) | docx | 2021 |
miau272 | Pitlik László | A digitalizáció szerepe a megváltozott kutatási környezetben (Digitalization and research) | docx | 2021 |
miau250 | Pitlik László, Pitlik László (jun), Pitlik Mátyás, Pitlik Marcell | Akkreditációs szempontok egy új szak tervezésekor, avagy az IT-orientált kutatás oktatásra gyakorolt hatása Bridging expectations of the accreditation and planning of education activities or impacts of IToriented research to the education | 2019 | |
miau244 | Pitlik László, Pitlik Mátyás, Pitlik Marcell, Pitlik László (jun) | Az egyetemi online jelenlét informatikai aspektusai – akkreditációs szempontok párhuzamos kezelése mellett (Knowledge management concerning online presence of universities and accreditation expectations) | docx | 2018 |
miau13 | Tóth Árpád | Az Európai Unió és az USA mezőgazdasági, vidékfejlesztési linkjei | .htm | 1999 |