+ Szabadalom +

+ Ötletistálló +

Erre igazán büszkék vagyunk! close

+ MY-X DVD +

2023-2024-2025
Egy adott KJE Hallgató 3 egymást követő ETDK-n is első helyet szerzett MY-X támogatással!

2023.I-2024.XII.
Számos sikeres IKSAD-konferenciarészvétel (Türkiye) a My-X team támogatásával!

2024.XII.
Sikeres PhD-munkahelyi vita a My-X team támogatásával!

2024.XII.
A MY-X team-et is képviselve ETDK-szekciógyőzelem a KJE-n! Irány ismét az OTDK!

2021.XII.
Sikeres PhD-védés a My-X team támogatásával!

2021.XI.
A MY-X team-et is képviselve ETDK-szekciógyőzelem a KJE-n! Irány az OTDK!

2020.XI.
A MY-X team-et is képviselve BME ETDK-szekciógyőzelem! Irány az OTDK!

2020.XI.
A MY-X team új tagjai (a BPROF-képzés I. éves Hallgatói) ETDK-I. és II. helyezést, ill. 2 OTDK-továbbjutást értek el!

2020.III-VI.
Angolul oktató avatárok a QuILT-ben!

2020.VI.
Már angolul is gyűlnek az egyre minőségibb publikációk a nemzetközi képzések keretében!

2019.IX.
A Liebig-elv felfedezése a közlekedésben!

2018.IX.
Sikeres részvétel a III. Gazdálkodás és menedzsment tudományos konferencián, avagy versenyképesség és innováció, mint kulcsszavak és a 2DM-játék!

2018.VI.
Díjak az MMO 2018 konferenciáról (a szekció legjobb előadása a 2DM-ről, a szekció legjobb publikációja a Rosling-animációkról)!



A MIAÚ immár 25­+ éve áll a Köz szolgálatára!
MATARKA-nézet

Üzenet az Olvasóhoz:
a MIAÚ virtuális hasábjain található gondolatokat
pl. Ramanudzsan feljegyzéseihez hasonlóan illik értelmezni (akarni):
a gondolatoknak a minősége/potenciálja az értékképző,
s nem az, hol jelennek meg ezek a gondolatok...

Ami másnak pl. a Facebook: MYX-team-hírek

(Utolsó módosítás: 2015.VII.19.14:08 - MIAÚ-RSS)



MIAU No. = 322 *** Év/Year = 2025 *** Hónap/Month = június

Pitlik László
(KJE):
Shape-identifications in static and or dynamic environments (+)
Pitlik László
(KJE):
Konzisztencia-hiányos publikációk tankönyvekben, hatósági web-oldalakon
(Inconsistent publications in textbooks and/or on official websites)
(+)
Szabó Attila
(KJE):
KÉRDŐÍV MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA CHATGPT SEGÍTSÉGÉVEL
(QUESTIONNAIRE QUALITY ASSURANCE WITH CHATGPT)
(+)
Káposztás Hanna, Pitlik László
(KJE):
A gamifikáció pozitív hatása a tanulók motivációjára és teljesítményére – avagy bizonyítási esélyek log-adatok alapján
(The positive impact of gamification on student motivation and performance – or evidence-based probabilities based on log data)
(+)
Anonim Hallgató
(KJE):
API alapú tőzsdei adatgyűjtés időzítési kihívásai és megoldásai
(Timing challenges and solutions for API-based stock market data collection)
(+)
Váradi Dániel
(KJE):
TDK: Budapesti kerületek és a közvetlen szomszédságot jelentő települések kulturális kohéziójának automatizált mérése MI segítségével
(Automated measurement of the cultural cohesion of Budapest districts and neighboring settlements using AI)
(+)
Anonim Hallgató
(KJE):
2DM-tervek (kozmetika)
(2DM-plans: cosmetics)
(+)
Anonim Hallgató
(KJE):
2DM-tervek (sportágak)
(2DM-plans: sport disciplines)
(+)
Pitlik László
(MY-X team):
Képes-e a Copilot értelmes adat-alapú elemzési terveket javasolni a pedagógusok kiégési kockázata kapcsán?
(Can Copilot suggest meaningful data-driven analysis plans regarding teacher-burnout-risk?)
(+)
Pitlik László, Kulcsár László, Váradi Dániel
(MY-X team):
Fenntarthatósági kockázatok automatizált feltárása MI-támogatással regionális objektumok képzésekor
(AUTOMATED DETECTION OF SUSTAINABILITY RISKS WITH AI-SUPPORT IN THE FORMATION OF REGIONAL ENTITIES)
(+)
Shagai Turtogtokh, László Pitlik, László Pitlik (Jr), Mátyás Pitlik
(MY-X team):
AI-based Real Estate Valuation: A Data-Driven Performance Analysis of Property and Neighborhood Influences (+)
Shagai Turtogtokh, László Pitlik, László Pitlik (Jr)
(MY-X team):
FULL: OBJECTIVE EVALUATION OF PERFORMANCES IN CASE OF STUDENTS BASED ON SIMILARITY ANALYSES AND MOODLE-LOGS (+)
Shagai Turtogtokh, László Pitlik, László Pitlik (Jr)
(MY-X team):
PPT: OBJECTIVE EVALUATION OF PERFORMANCES IN CASE OF STUDENTS BASED ON SIMILARITY ANALYSES AND MOODLE-LOGS (+)
Shagai Turtogtokh, László Pitlik, László Pitlik (Jr)
(MY-X team):
ABS: OBJECTIVE EVALUATION OF PERFORMANCES IN CASE OF STUDENTS BASED ON SIMILARITY ANALYSES AND MOODLE-LOGS (+)

MIAU No. = 321 ... (MIAU No. = 322) ... MIAU No. = 323

miau.my-x.hu
myxfree.tool
rss.services