Felsőoktatási intézmények innovatív pontozása


Ezen pontozógép a hasonlóságelemzés Y0 módszertanán alapul, mely módszertan kulcsszavai az objektivitás, egyensúly, fentarthatóság.
A háttérben lévő elemzések alapján elkészült felület a saját intézményének rangsorolását támogatja oly módon, hogy az eddig használt - sokszor félrevezető - egytényezős rangsorolásokat elveti, és egy új, innovatív eljárással képes az összehasonlítást elvégezni. Az összehasonlítás lényege egy képzeletbeli 1000 ponthoz történő elhelyezés, mely során az ezen értéket meghaladó intézmények működés hatékonyság szempontjából ideálisak.

Help 1. Mennyi az akadémiai doktorok aránya a teljes munkaidős oktatók számából? (%)


2. Mennyi az egy minősített oktatóra jutó nappalis hallgatók száma? (fő)


3. Mennyi a felvételiben legjobb középiskolából jött hallgatók száma? (fő)


4. Mennyi a felvettek pontátlaga? (pont)


5. Mennyi a jelentkezők száma első helyen? (fő)


6. Mennyi a jelentkezőkből bejutottak aránya? (%)


7. Mennyi a minősített oktatók aránya az összes teljes munkaidőben dolgozó oktatóból? (%)


8. Mennyi a minősített oktatók száma? (fő)


9. Mennyi a nyelvvizságval felvettek aránya? (%)


10. Mennyi az OKTV helyezettek száma? (fő)


11. Mennyi a PHD fokozatot szerzők száma? (fő)


+1 Ön hány pontot adna a vizsgált intézménynek a képzeletbeli 1000 pontos kiinduláshoz képest?



***




***

Az Ön által adott pontszám:



A rendszer által számított pontszám:



Az Ön és a rendszer által számított pontszám közötti eltérés:



Az pontozógép által vizsgált intézmény szöveges értékelése:



Az Ön által megadott és a pontozó gép által számított pontszám különbségének szöveges értékelése: