+ Szabadalom +

+ Ötletistálló +

Erre igazán büszkék vagyunk! close

+ MY-X DVD +

2023-2024-2025
Egy adott KJE Hallgató 3 egymást követő ETDK-n is első helyet szerzett MY-X támogatással!

2023.I-2024.XII.
Számos sikeres IKSAD-konferenciarészvétel (Türkiye) a My-X team támogatásával!

2024.XII.
Sikeres PhD-munkahelyi vita a My-X team támogatásával!

2024.XII.
A MY-X team-et is képviselve ETDK-szekciógyőzelem a KJE-n! Irány ismét az OTDK!

2021.XII.
Sikeres PhD-védés a My-X team támogatásával!

2021.XI.
A MY-X team-et is képviselve ETDK-szekciógyőzelem a KJE-n! Irány az OTDK!

2020.XI.
A MY-X team-et is képviselve BME ETDK-szekciógyőzelem! Irány az OTDK!

2020.XI.
A MY-X team új tagjai (a BPROF-képzés I. éves Hallgatói) ETDK-I. és II. helyezést, ill. 2 OTDK-továbbjutást értek el!

2020.III-VI.
Angolul oktató avatárok a QuILT-ben!

2020.VI.
Már angolul is gyűlnek az egyre minőségibb publikációk a nemzetközi képzések keretében!

2019.IX.
A Liebig-elv felfedezése a közlekedésben!

2018.IX.
Sikeres részvétel a III. Gazdálkodás és menedzsment tudományos konferencián, avagy versenyképesség és innováció, mint kulcsszavak és a 2DM-játék!

2018.VI.
Díjak az MMO 2018 konferenciáról (a szekció legjobb előadása a 2DM-ről, a szekció legjobb publikációja a Rosling-animációkról)!



A MIAÚ immár 25­+ éve áll a Köz szolgálatára!
MATARKA-nézet

Üzenet az Olvasóhoz:
a MIAÚ virtuális hasábjain található gondolatokat
pl. Ramanudzsan feljegyzéseihez hasonlóan illik értelmezni (akarni):
a gondolatoknak a minősége/potenciálja az értékképző,
s nem az, hol jelennek meg ezek a gondolatok...

Ami másnak pl. a Facebook: MYX-team-hírek

(Utolsó módosítás: 2015.VII.19.14:08 - MIAÚ-RSS)



Records / Találatok száma: 49

MIAU No.Szerzõ(k) / Author(s)Cím /TitleURLÉv /Date
miau305Anonim Hallgatók, Pitlik LászlóRapid-projektek példatára (2023 ősz)
(Catalogue of cases: rapid projects 2023-Winter)
URL2024
miau305Anonim Megrendelő, Pitlik LászlóPublikus megrendelői rapid-projekt I.
(Customer-driven public rapid project I)
URL2024
miau262Pitlik László, Pitlik László (jun)Storyboard: QuILT 2.0 – Popular-science-level in exam-situations or it would be possible even more? = AI-based modelling the term of decadencedocx2020
miau262Pitlik László, Pitlik László (jun)Werkfilm: Decadence-index and sustainability-index for the USAURL2020
miau262Pitlik László, Pitlik László (jun)Storyboard: QuILT 2.0 – Layer-integration – or Food-Kaleidoscope-based knowledge tests in 2DM-framesdocx2020
miau262Pitlik László, Pitlik László (jun)Werkfilm: Food-Kaleidoscope-based knowledge-tests in 2DM-framesURL2020
miau261Syed Nabeel, Saad Muhammad Adil2D MATRIX GAME.pdf2020
miau260Pitlik LászlóFood-Kaleidoscope - The Case of Hungarydocx2020
miau260Pitlik László, Pitlik László (jun)Storyboard: QuILT 2.0 – Exam versions in frame of an asynchronous distance education/learning – the 21st century is heredocx2020
miau260Pitlik László, Pitlik László (jun)Storyboard: QuILT 2.0 – Teach-others with avatars in frame of an asynchronous distance education/learning – the case "Food-Kaleidoscope"docx2020
miau260Pitlik László, Pitlik László (jun)Storyboard: QuILT 2.0 – roundtable of avatars in the asynchronous distance education/learning – the case "Cold-War" from a Robot-Historian with a positive Turing-testdocx2020
miau260Pitlik László, Pitlik MarcellSovereignty-oriented/PLA-based future of the (higher) education or case study how to measure the future-readiness?!docx2020
miau260Pitlik László, Pitlik László (jun)Werkfilm: From "how to produce an OAM behind an article" to "the article/case-study/publication about H1N1"URL2020
miau260Pitlik László, Pitlik László (jun)Werkfilm: The Robot-Historian & The Cold-WarURL2020
miau260Pitlik László, Pitlik László (jun)Werkfilm: Teach others - based on big-data and solver-oriented AI - Food-Kaleidoscope - The Case CongoURL2020
miau260Pitlik László, Pitlik László (jun)Werkfilm: Exam-situations based on big-data and solver-oriented AIURL2020
miau260Pitlik László, Pitlik László (jun)Storyboard: QuILT 2.0, or the new area of the asynchronous distance education/learning - the case of H1N1docx2020
miau260Pitlik LászlóTuring-test for a Robot-Historian (or about the force fields of the Cold-War based on big-data and AI)docx2020
miau260Pitlik LászlóH1N1 – SCANDAL? (proving former suspicions - based on an artificial-intelligence- and a big-data-driven approach)docx2020
miau259Pitlik László, Pitlik MarcellIntézményi személetváltási folyamat proaktív előkészítése az IT-szakértők által
(Pro-active preparation of shifting paradigms in the higher education based on a status report of IT-experts)
docx2020
miau258Pitlik László, Pitlik MarcellSolver-based problem-handlingdocx2020
miau258Pitlik László, Pitlik MarcellObjective evaluation of Student’s publications based on Excel-Solver and their comparable log-datadocx2020
miau258Pitlik László, Pitlik Marcell, Pitlik MátyásHow to design a graphical expert system with teaching/learning effects?docx2020
miau258Pitlik László, Pitlik MarcellTreasure hunting effects in the gamification of higher education coursesURL2020
miau249Usman SiddiequeKnowledge-test?docx2019
miau249SINGH CHARANJEET, Junaid AhmadCritical evaluation of publications.pdf2019
miau249Laetitia ViraEVALUATION OF THE GREEN ZONE IN THE EU.pdf2019
miau249Zaman FakharWorld safest countries for tourism.pdf2019
miau249Do Ngoc Diep, Li JiaLun, Nguyen Ngoc Quynh NhuModelling Valued Customers Retention in Hotel Industry.pdf2019
miau249Aiana Dalbaeva, Malike Kerut, Yunus Emre SoygiliBest of the inbound countries for Hungary in 2018 based on multilayered evaluation.pdf2019
miau249Mia Md Rashel, Orkun Berk SahinGolden Age of Hungary concerning the R&D activities.pdf2019
miau249Daniil VoronovReview of gross domestic product (GDP) of Russia 2011-2018.pdf2019
miau249Barbosa da Cunha António Maria Ferreira Martins, Dias Duarte Francisco de BarrosCOMPARING EVALUATION SYSTEMS.pdf2019
miau249Aftab Usama, Arham AbdulWhat is the best country based on the distribution of inbound trips by regions?docx2019
miau249ROY WAQAS KAMAL, ROY BIGNESH SHASHI, ALI MALIK WAQAS, CHOWDHURY MD SOHYDUL ALAMCOMPARING EVALUATION SYSTEMS IN THE CASE OF ADDITIONAL OBJECTS AND ATTRIBUTESdocx2019
miau249Shah Vishal NareshkumarOECD HEALTH - comparison of countries and continents.pdf2019
miau248Laszlo Pitlik (sen), Laszlo Pitlik (jun), Matyas Pitlik, Marcell Pitlik (MY-X team)Managing the safety-index of cities in frame of the service managementdocx2019
miau248Laszlo Pitlik (sen), Laszlo Pitlik (jun), Matyas Pitlik, Marcell Pitlik (MY-X team)Alternative approaches about performance-evaluation in educationdocx2019
miau247Laszlo Pitlik (sen), Laszlo Pitlik (jun), Matyas Pitlik, Marcell PitlikBarkochba or 20Q (Twenty Questions) – The game against the magic of wordsdocx2019
miau247Laszlo Pitlik (sen), Laszlo Pitlik (jun), Matyas Pitlik, Marcell PitlikAnalysis of GDP-values of the European countries or how to estimate optimal innovation expenditure levels based on a simulator.doc2019
miau247Laszlo Pitlik (sen), Laszlo Pitlik (jun), Matyas Pitlik, Marcell PitlikConclusions about possibilities of inception-effectsdocx2019
miau247Laszlo Pitlik (sen), Laszlo Pitlik (jun), Matyas Pitlik, Marcell PitlikHarmony-indexdocx2019
miau247Laszlo Pitlik (sen), Laszlo Pitlik (jun), Matyas Pitlik, Marcell PitlikConclusions about possibilities of inception-effects II.docx2019
miau247Laszlo Pitlik (sen), Laszlo Pitlik (jun), Matyas Pitlik, Marcell PitlikExercises for critical thinking and doingdocx2019
miau246Laszlo Pitlik (sen), Laszlo Pitlik (jun), Matyas Pitlik, Marcell PitlikQuILT-GamesURL2019
miau246Laszlo Pitlik (sen), Laszlo Pitlik (jun), Matyas Pitlik, Marcell PitlikReality-driven education or learning by doing based on the real life of an education institutiondocx2019
miau246Laszlo Pitlik (sen), Laszlo Pitlik (jun), Matyas Pitlik, Marcell PitlikDefinitions of knowledge – case study about shifting paradigms or towards big-data/data-mining/AI starting from the classic way of the magic of wordsdocx2019
miau245Pitlik László, Pitlik Mátyás, Pitlik Marcell, Pitlik László (jun)QuILT didaktikai rétegek
(QuILT-Didactics)
URL2019
miau244Pitlik László, Pitlik Mátyás, Pitlik Marcell, Pitlik László (jun)QuILT-keretrendszer
(QuILT-frame)
URL2018
miau.my-x.hu
myxfree.tool
rss.services