|
Records / Találatok száma: 60
MIAU No. | Szerzõ(k) / Author(s) | Cím /Title | URL | Év /Date |
miau322 | Szabó Attila | KÉRDŐÍV MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA CHATGPT SEGÍTSÉGÉVEL (QUESTIONNAIRE QUALITY ASSURANCE WITH CHATGPT) | 2025 | |
miau321 | Pitlik László | Átmenne-e az LLM egy tűzvédelmi-munkavédelmi-környezetvédelmi vizsgán tananyag-dokumentációk használata mellett/nélkül? (Would LLM pass a fire_occupational-health_environmental-SAFETY exam with(out) using the course documentations?) | docx | 2025 |
miau320 | Pitlik László, Anonim Hallgatók | Szakdolgozati témák IT-biztonsági aspektusainak megvitatása a LLM-ekkel ezen robot-vélemények kritikai értelmezése céljából (Discussing IT security aspects of thesis topics with LLMs to critically interpret these robot opinions) | docx | 2025 |
miau319 | Pitlik László | Hogyan leplezhető le modellezéssel/ChatGPT-vel, hogy egy kérdőív mely két kérdése mond leginkább ellent egymásnak? (How can be revealed using ChatGPT/similarities, which two questions in a questionnaire contradict each other the most?) | xlsx | 2025 |
miau317 | Anonim Hallgató, Pitlik László | Kritika helyett koncepciós per a chatGPT ellen (Instead of criticism, a conceptual lawsuit against chatGPT) | docx | 2025 |
miau317 | Anonim Hallgató | A ChatGPT, a Copilot, és a Gemini szolgáltatások összehasonlító értékelése piackutatási kihívások esetében (Involving ChatGPT, Copilot, Gemini into the market research - comparison of their potentials) | docx | 2025 |
miau317 | Anonim Hallgató | ChatGPT egy Solver-alapú probléma (valósághű adatvagyon generálás korrelációs mátrix-alapon) megoldási lehetőségeiről (CHATGPT about a Solver-based problem: how can we generate a reality-like database based on a correlation-matrix) | docx | 2025 |
miau317 | Anonim Hallgató | A ChatGPT kifaggatása a potyautas problémáról Ausztria szemszögéből (CHATGPT-interview about the migration to Austria) | docx | 2025 |
miau317 | Anonim Hallgató | A ChatGPT kifaggatása a diploma-átvétel lebonyolításának részleteiről egy új munkahelyre történő belépés szemszögéből (CHATGPT-interview about the logistic details of graduation from the perspective of entering a new workplace) | docx | 2025 |
miau317 | Anonim Hallgató | Földrengéselőrejelzés chatGPT-alapon (Earthquake vs chatGPT) | docx | 2025 |
miau317 | Anonim Hallgató | Sportfogadás chatGPT alapon (2ofn) (Sports-betting based on chatGPT - 2ofn) | docx | 2025 |
miau317 | Anonim Hallgató | ChatGPT-értelmezések direkt és találós-kérdés-üzemmódban (ChatGPT-interpretations: guessing vs normal views) | docx | 2025 |
miau317 | Anonim Hallgató | Sportfogadás chatGPT alapon (5ofn) (Sports-betting based on chatGPT - 5ofn) | docx | 2025 |
miau317 | Anonim Hallgató | A chatGPT és a KATA törvény - avagy egy valódi szakértői kritika (ChatGPT about the Hungarian act KATA - or a real critical interpretation of the robot services) | docx | 2025 |
miau317 | Anonim Hallgató | Sportfogadás chatGPT alapon (4ofn) (Sports-betting based on chatGPT - 4ofn) | docx | 2025 |
miau317 | Anonim Hallgató | A chatGPT behódoltatása lehetőség és nem cél (Driving chatGPT is an option, not a goal) | docx | 2025 |
miau317 | Anonim Hallgató | Sportfogadás chatGPT alapon (3ofn) (Sports-betting based on chatGPT - 3ofn) | docx | 2025 |
miau317 | Anonim Hallgató | Sportfogadás chatGPT alapon (1ofn) (Sports-betting based on chatGPT - 1ofn) | docx | 2025 |
miau317 | Anonim Hallgató | Folyamatábra-készítés MI-támogatással (Flowcharts based on AI) | docx | 2025 |
miau316 | Anonim Hallgatók | ChatGPT-t érintő kritikai gyakorlatok: projektmenedzsment (ChatGPT-oriented criticisms: project management) | docx | 2024 |
miau316 | Anonim Hallgatók | ChatGPT-t érintő kritikai gyakorlatok: gazdaságelemzés (ChatGPT-oriented criticisms: business analysis) | docx | 2024 |
miau316 | Anonim Hallgatók | Részben sikeres ChatGPT-alkalmazás mátrix-alapú output kikényszerítésére a régészet területén (Partial success of a chatGPT-conversation concerning the expectation needing a matrix-oriented output on the field of archeology) | docx | 2024 |
miau313 | Gabriella Teodóra Siller | How to guide the chatGPT with questions as if I were to guide a student towards the answer I would like to receive or chatGPT as a Student | docx | 2024 |
miau313 | Sterlné Gönczi Nóra | Diákok iskolai fejlődésének nyomon követésére alkalmas rendszer kialakítása chatGPT-támogatással (Development of a system for monitoring students school progress with chatGPT support) | docx | 2024 |
miau313 | Aszódi Viktória Katalin | Kézápoló- és műkörömépítő-képzés megszervezése,
óraterv készítése és oktató videó instrukciója chatGPT támogatással (Organization of hand care training - creation of a lesson plan and instructional video instruction with chatGPT support) | docx | 2024 |
miau313 | Réka Bádonyi, László Pitlik | Teaching ChatGPT: how to write an argumentative essay in academic form | 2024 | |
miau313 | Fábián Ferenc, Pitlik László | Beebot projekt és a chatGPT kapcsolata (Beebot & chatGPT) | docx | 2024 |
miau311 | Anonim Hallgató | MIAÚ, OAM, COCO és a chatGPT kapcsolata (Infiltration of chatGPT-like services through MIAÚ, OAM, COCO) | docx | 2024 |
miau310 | Loboda Bence, Pitlik László | Szubjektív és objektív érveléskultúra, avagy elvek és példák (Subjective and objective discussion culture – principles and examples) | docx | 2024 |
miau310 | Anonim Hallgató | Creating texts for English lessons - chatGPT-experiments | docx | 2024 |
miau310 | Csaba Sebők | ChatGPT & Barkochba (20-question-games) | docx | 2024 |
miau310 | Anonim Hallgató | Létezhető ChatGPT-aktivitás rendszer általi megtagadása, s kérlelésre való végrehajtása (Begging-modus in chatGPT in case of hidden system-competencies) | .jpg | 2024 |
miau310 | Anonim Hallgató | Létezhető ChatGPT-aktivitás rendszer általi megtagadása, s parancsra való végrehajtása (Command-modus in chatGPT in case of hidden system-competencies) | docx | 2024 |
miau308 | Szauder Veronika | ÚJGENERÁCIÓS MÓDSZEREK A MATEMATIKA OKTATÁSBAN - MI (New methods in the education of mathematics - an AI-based approach) | docx | 2024 |
miau307 | Pitlik László | Álságos chatGPT-definíciók álságos emberi minták következtében (Two-faced definitions of chatGPT, based on two-faced human patterns) | docx | 2024 |
miau307 | Anonim Hallgató, Pitlik László | A chatGPT, mint tárgyalás taktikákat támogató szimulátor (The chatGPT as Negotiator) | docx | 2024 |
miau307 | Anonim Hallgató, Pitlik László | Baromfihús-fogyás előrejelzése lineáris regresszióval, chatGPT-vel és MI-alapon (Forecasts for poultry-meat consumption based on linear regression, chatGPT and AI) | URL | 2024 |
miau305 | Anonim Hallgatók, Pitlik László | Genetikai potenciál-elvű automatikus kódjavító eljárás, mint szakdolgozati / diplomadolgozati / PhD-disszertációként értelmezhető téma - (Monty-Hall-verzió) (Genetic-potential-based challenge - Monty-Hall-Version) | docx | 2024 |
miau305 | Rácz Lívia, Pitlik László, ifj. Pitlik László | ChatGPT-alapú neveléstudományi / oktatásmódszertani kísérletek (chatGPT-driven pedagogical experiments) | pptx | 2024 |
miau305 | Rácz Lívia | MP3: ChatGPT-alapú neveléstudományi / oktatásmódszertani kísérletek (chatGPT-driven pedagogical experiments) | .mp3 | 2024 |
miau304 | Pitlik László | PPT: A chatGPT szerepe a tudásmenedzsmentben (The role of the chatGPT in the knowledge management) | pptx | 2023 |
miau304 | Pitlik László | A chatGPT szerepe a tudásmenedzsmentben (The role of the chatGPT in the knowledge management) | .aac | 2023 |
miau304 | Pitlik László | Cyborg-etológia, avagy ember-gép-interakciók tesztelése a chatGPT kapcsán ChatGPT cyborg-etology human-machine-interactions | URL | 2023 |
miau304 | Pitlik László | ABS: A chatGPT szerepe a tudásmenedzsmentben (The role of the chatGPT in the knowledge management) | docx | 2023 |
miau304 | Pitlik László | FULL: A chatGPT szerepe a tudásmenedzsmentben (The role of the chatGPT in the knowledge management) | docx | 2023 |
miau301 | Pintér Miklósné | CHATGPT-KÍSÉRLETEK: AZ ELSŐSEGÉLYNYÚJTÁS OKTATÁSÁNAK JELENTŐSÉGE A LAIKUSOK KÖRÉBEN (CHATGPT-EXPERIMENTS: THE SIGNIFICANCE OF FIRST AID EDUCATION AMONG LAY PEOPLE) | docx | 2023 |
miau300 | Rácz Lívia | ChatGPT-kísérletek – matematika és írás (ChatGPT-Experiments – mathematics & writing) | docx | 2023 |
miau300 | Gál Tamás, Pitlik László | ChatGPT-kísérletek: tanuláselméletek és a MI (ChatGPT-kísérletek: Learning theories and AI) | docx | 2023 |
miau300 | Pitlik László, Rácz Lívia, ifj. Pitlik László | ChatGPT-alapú neveléstudományi / oktatásmódszertani kísérletek (esettanulmány-részletek) (ChatGPT-based education - case-study-abstracts) | docx | 2023 |
miau299 | Borgulya János Márk, Pitlik László | ChatGPT: Ember-gép-kooperációs gyakorlatok IIa/b. - Tényszerű tudás (Chat-GPT Excercises Part IIa/b. - about human-machine-cooperation possibilities concerning facts) | docx | 2023 |
miau299 | Rácz Lívia, Pitlik László | ChatGPT: Ember-gép-kooperációs gyakorlatok I. - Élethosszigtartó tanulás (Chat-GPT Excercises Part I. - about human-machine-cooperation possibilities concerning life-long-learning) | docx | 2023 |
miau298 | Sipos Péter, Pitlik László | ChatGPT kísérletek: 2dm-játékok generálása (2. rész) (Chat-GPT-experiments: Generating 2dm-games - Part II) | 2023 | |
miau298 | Jónás Attila, Pitlik László | ChatGPT-verziókat összehasonlító elemzések II. (Comparing chatGPT versions - Part II) | docx | 2023 |
miau298 | Jónás Attila, Pitlik László | ChatGPT-verziókat összehasonlító elemzések I. (Comparing chatGPT versions - Part I) | docx | 2023 |
miau298 | Rikk János, Pitlik László | ChatGPT-kísérletek - programozás (Experiments with chatGPT on the field of creating source codes) | docx | 2023 |
miau298 | Sipos Péter, Pitlik László | ChatGPT kísérletek: 2dm-játékok generálása (1. rész) (Chat-GPT-experiments: Generating 2dm-games - Part I) | 2023 | |
miau297 | POSZMIK BARNA, DEÁK ZSOMBOR, PITLIK LÁSZLÓ | CHATGPT-KÍSÉRLETEK NR.1. - VAN-E JÓSÁG-FOGALMA A CHATGPT-NEK, ILL. KELLŐEN PC-E A CHATGPT KOMMUNIKÁCIÓJA? (Experiment#1 - Is there any term for Good in/behind chatGPT and/or is chatGPT PC-enough?) | docx | 2023 |
miau297 | László Pitlik | ChatGPT-experiment#3 - a quasi interview with Mr. Chat GeePeeTee (robot-expert for all) | docx | 2023 |
miau297 | POSZMIK BARNA, PITLIK LÁSZLÓ | CHATGPT-KÍSÉRLETEK NR.2. - AVAGY A CHATGPT MATEMATIKAI KÉPESSÉGEI? (Experiment#2 - About the mathematical potential of the chatGPT) | docx | 2023 |
miau295 | László Pitlik | Token-based chatGPT3 - Example | docx | 2023 |