+ Szabadalom +

+ Ötletistálló +

Erre igazán büszkék vagyunk! close

+ MY-X DVD +

2023-2024-2025
Egy adott KJE Hallgató 3 egymást követő ETDK-n is első helyet szerzett MY-X támogatással!

2023.I-2024.XII.
Számos sikeres IKSAD-konferenciarészvétel (Türkiye) a My-X team támogatásával!

2024.XII.
Sikeres PhD-munkahelyi vita a My-X team támogatásával!

2024.XII.
A MY-X team-et is képviselve ETDK-szekciógyőzelem a KJE-n! Irány ismét az OTDK!

2021.XII.
Sikeres PhD-védés a My-X team támogatásával!

2021.XI.
A MY-X team-et is képviselve ETDK-szekciógyőzelem a KJE-n! Irány az OTDK!

2020.XI.
A MY-X team-et is képviselve BME ETDK-szekciógyőzelem! Irány az OTDK!

2020.XI.
A MY-X team új tagjai (a BPROF-képzés I. éves Hallgatói) ETDK-I. és II. helyezést, ill. 2 OTDK-továbbjutást értek el!

2020.III-VI.
Angolul oktató avatárok a QuILT-ben!

2020.VI.
Már angolul is gyűlnek az egyre minőségibb publikációk a nemzetközi képzések keretében!

2019.IX.
A Liebig-elv felfedezése a közlekedésben!

2018.IX.
Sikeres részvétel a III. Gazdálkodás és menedzsment tudományos konferencián, avagy versenyképesség és innováció, mint kulcsszavak és a 2DM-játék!

2018.VI.
Díjak az MMO 2018 konferenciáról (a szekció legjobb előadása a 2DM-ről, a szekció legjobb publikációja a Rosling-animációkról)!



A MIAÚ immár 25­+ éve áll a Köz szolgálatára!
MATARKA-nézet

Üzenet az Olvasóhoz:
a MIAÚ virtuális hasábjain található gondolatokat
pl. Ramanudzsan feljegyzéseihez hasonlóan illik értelmezni (akarni):
a gondolatoknak a minősége/potenciálja az értékképző,
s nem az, hol jelennek meg ezek a gondolatok...

Ami másnak pl. a Facebook: MYX-team-hírek

(Utolsó módosítás: 2015.VII.19.14:08 - MIAÚ-RSS)



Records / Találatok száma: 60

MIAU No.Szerzõ(k) / Author(s)Cím /TitleURLÉv /Date
miau322Szabó AttilaKÉRDŐÍV MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA CHATGPT SEGÍTSÉGÉVEL
(QUESTIONNAIRE QUALITY ASSURANCE WITH CHATGPT)
.pdf2025
miau321Pitlik LászlóÁtmenne-e az LLM egy tűzvédelmi-munkavédelmi-környezetvédelmi vizsgán tananyag-dokumentációk használata mellett/nélkül?
(Would LLM pass a fire_occupational-health_environmental-SAFETY exam with(out) using the course documentations?)
docx2025
miau320Pitlik László, Anonim HallgatókSzakdolgozati témák IT-biztonsági aspektusainak megvitatása a LLM-ekkel ezen robot-vélemények kritikai értelmezése céljából
(Discussing IT security aspects of thesis topics with LLMs to critically interpret these robot opinions)
docx2025
miau319Pitlik LászlóHogyan leplezhető le modellezéssel/ChatGPT-vel, hogy egy kérdőív mely két kérdése mond leginkább ellent egymásnak?
(How can be revealed using ChatGPT/similarities, which two questions in a questionnaire contradict each other the most?)
xlsx2025
miau317Anonim Hallgató, Pitlik LászlóKritika helyett koncepciós per a chatGPT ellen
(Instead of criticism, a conceptual lawsuit against chatGPT)
docx2025
miau317Anonim HallgatóA ChatGPT, a Copilot, és a Gemini szolgáltatások összehasonlító értékelése piackutatási kihívások esetében
(Involving ChatGPT, Copilot, Gemini into the market research - comparison of their potentials)
docx2025
miau317Anonim HallgatóChatGPT egy Solver-alapú probléma (valósághű adatvagyon generálás korrelációs mátrix-alapon) megoldási lehetőségeiről
(CHATGPT about a Solver-based problem: how can we generate a reality-like database based on a correlation-matrix)
docx2025
miau317Anonim HallgatóA ChatGPT kifaggatása a potyautas problémáról Ausztria szemszögéből
(CHATGPT-interview about the migration to Austria)
docx2025
miau317Anonim HallgatóA ChatGPT kifaggatása a diploma-átvétel lebonyolításának részleteiről egy új munkahelyre történő belépés szemszögéből
(CHATGPT-interview about the logistic details of graduation from the perspective of entering a new workplace)
docx2025
miau317Anonim HallgatóFöldrengéselőrejelzés chatGPT-alapon
(Earthquake vs chatGPT)
docx2025
miau317Anonim HallgatóSportfogadás chatGPT alapon (2ofn)
(Sports-betting based on chatGPT - 2ofn)
docx2025
miau317Anonim HallgatóChatGPT-értelmezések direkt és találós-kérdés-üzemmódban
(ChatGPT-interpretations: guessing vs normal views)
docx2025
miau317Anonim HallgatóSportfogadás chatGPT alapon (5ofn)
(Sports-betting based on chatGPT - 5ofn)
docx2025
miau317Anonim HallgatóA chatGPT és a KATA törvény - avagy egy valódi szakértői kritika
(ChatGPT about the Hungarian act KATA - or a real critical interpretation of the robot services)
docx2025
miau317Anonim HallgatóSportfogadás chatGPT alapon (4ofn)
(Sports-betting based on chatGPT - 4ofn)
docx2025
miau317Anonim HallgatóA chatGPT behódoltatása lehetőség és nem cél
(Driving chatGPT is an option, not a goal)
docx2025
miau317Anonim HallgatóSportfogadás chatGPT alapon (3ofn)
(Sports-betting based on chatGPT - 3ofn)
docx2025
miau317Anonim HallgatóSportfogadás chatGPT alapon (1ofn)
(Sports-betting based on chatGPT - 1ofn)
docx2025
miau317Anonim HallgatóFolyamatábra-készítés MI-támogatással
(Flowcharts based on AI)
docx2025
miau316Anonim HallgatókChatGPT-t érintő kritikai gyakorlatok: projektmenedzsment
(ChatGPT-oriented criticisms: project management)
docx2024
miau316Anonim HallgatókChatGPT-t érintő kritikai gyakorlatok: gazdaságelemzés
(ChatGPT-oriented criticisms: business analysis)
docx2024
miau316Anonim HallgatókRészben sikeres ChatGPT-alkalmazás mátrix-alapú output kikényszerítésére a régészet területén
(Partial success of a chatGPT-conversation concerning the expectation needing a matrix-oriented output on the field of archeology)
docx2024
miau313Gabriella Teodóra SillerHow to guide the chatGPT with questions as if I were to guide a student towards the answer I would like to receive or chatGPT as a Studentdocx2024
miau313Sterlné Gönczi NóraDiákok iskolai fejlődésének nyomon követésére alkalmas rendszer kialakítása chatGPT-támogatással
(Development of a system for monitoring students school progress with chatGPT support)
docx2024
miau313Aszódi Viktória KatalinKézápoló- és műkörömépítő-képzés megszervezése, óraterv készítése és oktató videó instrukciója chatGPT támogatással
(Organization of hand care training - creation of a lesson plan and instructional video instruction with chatGPT support)
docx2024
miau313Réka Bádonyi, László PitlikTeaching ChatGPT: how to write an argumentative essay in academic form.pdf2024
miau313Fábián Ferenc, Pitlik LászlóBeebot projekt és a chatGPT kapcsolata
(Beebot & chatGPT)
docx2024
miau311Anonim HallgatóMIAÚ, OAM, COCO és a chatGPT kapcsolata
(Infiltration of chatGPT-like services through MIAÚ, OAM, COCO)
docx2024
miau310Loboda Bence, Pitlik LászlóSzubjektív és objektív érveléskultúra, avagy elvek és példák
(Subjective and objective discussion culture – principles and examples)
docx2024
miau310Anonim HallgatóCreating texts for English lessons - chatGPT-experimentsdocx2024
miau310Csaba SebőkChatGPT & Barkochba (20-question-games)docx2024
miau310Anonim HallgatóLétezhető ChatGPT-aktivitás rendszer általi megtagadása, s kérlelésre való végrehajtása (Begging-modus in chatGPT in case of hidden system-competencies).jpg2024
miau310Anonim HallgatóLétezhető ChatGPT-aktivitás rendszer általi megtagadása, s parancsra való végrehajtása
(Command-modus in chatGPT in case of hidden system-competencies)
docx2024
miau308Szauder VeronikaÚJGENERÁCIÓS MÓDSZEREK A MATEMATIKA OKTATÁSBAN - MI
(New methods in the education of mathematics - an AI-based approach)
docx2024
miau307Pitlik LászlóÁlságos chatGPT-definíciók álságos emberi minták következtében
(Two-faced definitions of chatGPT, based on two-faced human patterns)
docx2024
miau307Anonim Hallgató, Pitlik LászlóA chatGPT, mint tárgyalás taktikákat támogató szimulátor
(The chatGPT as Negotiator)
docx2024
miau307Anonim Hallgató, Pitlik LászlóBaromfihús-fogyás előrejelzése lineáris regresszióval, chatGPT-vel és MI-alapon
(Forecasts for poultry-meat consumption based on linear regression, chatGPT and AI)
URL2024
miau305Anonim Hallgatók, Pitlik LászlóGenetikai potenciál-elvű automatikus kódjavító eljárás, mint szakdolgozati / diplomadolgozati / PhD-disszertációként értelmezhető téma - (Monty-Hall-verzió)
(Genetic-potential-based challenge - Monty-Hall-Version)
docx2024
miau305Rácz Lívia, Pitlik László, ifj. Pitlik LászlóChatGPT-alapú neveléstudományi / oktatásmódszertani kísérletek
(chatGPT-driven pedagogical experiments)
pptx2024
miau305Rácz LíviaMP3: ChatGPT-alapú neveléstudományi / oktatásmódszertani kísérletek
(chatGPT-driven pedagogical experiments)
.mp32024
miau304Pitlik LászlóPPT: A chatGPT szerepe a tudásmenedzsmentben
(The role of the chatGPT in the knowledge management)
pptx2023
miau304Pitlik LászlóA chatGPT szerepe a tudásmenedzsmentben
(The role of the chatGPT in the knowledge management)
.aac2023
miau304Pitlik LászlóCyborg-etológia, avagy ember-gép-interakciók tesztelése a chatGPT kapcsán
ChatGPT cyborg-etology human-machine-interactions
URL2023
miau304Pitlik LászlóABS: A chatGPT szerepe a tudásmenedzsmentben
(The role of the chatGPT in the knowledge management)
docx2023
miau304Pitlik LászlóFULL: A chatGPT szerepe a tudásmenedzsmentben
(The role of the chatGPT in the knowledge management)
docx2023
miau301Pintér MiklósnéCHATGPT-KÍSÉRLETEK: AZ ELSŐSEGÉLYNYÚJTÁS OKTATÁSÁNAK JELENTŐSÉGE A LAIKUSOK KÖRÉBEN
(CHATGPT-EXPERIMENTS: THE SIGNIFICANCE OF FIRST AID EDUCATION AMONG LAY PEOPLE)
docx2023
miau300Rácz LíviaChatGPT-kísérletek – matematika és írás
(ChatGPT-Experiments – mathematics & writing)
docx2023
miau300Gál Tamás, Pitlik LászlóChatGPT-kísérletek: tanuláselméletek és a MI (ChatGPT-kísérletek: Learning theories and AI)docx2023
miau300Pitlik László, Rácz Lívia, ifj. Pitlik LászlóChatGPT-alapú neveléstudományi / oktatásmódszertani kísérletek (esettanulmány-részletek)
(ChatGPT-based education - case-study-abstracts)
docx2023
miau299Borgulya János Márk, Pitlik LászlóChatGPT: Ember-gép-kooperációs gyakorlatok IIa/b. - Tényszerű tudás
(Chat-GPT Excercises Part IIa/b. - about human-machine-cooperation possibilities concerning facts)
docx2023
miau299Rácz Lívia, Pitlik LászlóChatGPT: Ember-gép-kooperációs gyakorlatok I. - Élethosszigtartó tanulás
(Chat-GPT Excercises Part I. - about human-machine-cooperation possibilities concerning life-long-learning)
docx2023
miau298Sipos Péter, Pitlik LászlóChatGPT kísérletek: 2dm-játékok generálása (2. rész)
(Chat-GPT-experiments: Generating 2dm-games - Part II)
.pdf2023
miau298Jónás Attila, Pitlik LászlóChatGPT-verziókat összehasonlító elemzések II.
(Comparing chatGPT versions - Part II)
docx2023
miau298Jónás Attila, Pitlik LászlóChatGPT-verziókat összehasonlító elemzések I.
(Comparing chatGPT versions - Part I)
docx2023
miau298Rikk János, Pitlik LászlóChatGPT-kísérletek - programozás
(Experiments with chatGPT on the field of creating source codes)
docx2023
miau298Sipos Péter, Pitlik LászlóChatGPT kísérletek: 2dm-játékok generálása (1. rész)
(Chat-GPT-experiments: Generating 2dm-games - Part I)
.pdf2023
miau297POSZMIK BARNA, DEÁK ZSOMBOR, PITLIK LÁSZLÓCHATGPT-KÍSÉRLETEK NR.1. - VAN-E JÓSÁG-FOGALMA A CHATGPT-NEK, ILL. KELLŐEN PC-E A CHATGPT KOMMUNIKÁCIÓJA?
(Experiment#1 - Is there any term for Good in/behind chatGPT and/or is chatGPT PC-enough?)
docx2023
miau297László PitlikChatGPT-experiment#3 - a quasi interview with Mr. Chat GeePeeTee (robot-expert for all)docx2023
miau297POSZMIK BARNA, PITLIK LÁSZLÓCHATGPT-KÍSÉRLETEK NR.2. - AVAGY A CHATGPT MATEMATIKAI KÉPESSÉGEI?
(Experiment#2 - About the mathematical potential of the chatGPT)
docx2023
miau295László PitlikToken-based chatGPT3 - Exampledocx2023
miau.my-x.hu
myxfree.tool
rss.services